תערובות פרו מיקס החדשות - אגוזים, שקדים, בוטנים והמון חלבון!

כל המתאמנות והמתאמנים שרוצים לשלב יותר חלבון בתפריט היומי בדרך טעימה ומזינה - אתם חייבים לנסות את המיקסים החדשים של קליית גת: PRO MIX – תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה.

התערובות החדשות נהדרות לשילוב עם יוגורט, בסלטים, בשייקים או אפילו סתם כנשנוש בריא כמו שהן. בתור מי שמנסה להקפיד על פעילות ספורטיבית ביתית (במיוחד בזמן הקורונה), ולאכול יותר אוכל טעים ובריא- המיקסים החדשים משתלבים מצוין בסדר היום שלי ובארוחות במהלך היום.  


סדרת המיקסים החדשה

הסדרה החדשה כוללת שני סוגים של תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים המכילות חלבון בכמות גבוהה:

⭐תערובת אגוזי פקאן, שקדים ובוטנים. מכילה 23 גרם חלבון ל- 100 גרם. 

⭐תערובת חמוציות, בוטנים ושקדים. מכילה 17 גרם חלבון ל- 100 גרם. 

התערובות טבעיות, ללא תוספת מלח ומתאימות לשגרת חיים המשלבת פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת, מכיוון שצריכה מספקת של חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף ובעיקר השרירים. כמות החלבונים הנדרשת משתנה לפי גיל, מין, משקל, רמת פעילות הגופנית, והמצב הבריאותי של כל אדם.ומחקרים מראים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר ולכן עוזרים בשמירה על תזונה בריאה.

בנוסף לכך יתרונות בריאותיים רבים נקשרים לבוטנים, אגוזים ושקדים, שמעבר לכמות החלבונים הגבוהה שהם מכילים הם גם עתירי סיבים, ויטמינים ומינרלים. 



מחיר, והיכן ניתן להשיג

את מוצרי PRO MIX של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של  16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם. 

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ  העדה החרדית.

  

תגובות