הכירו את B FRESH - משקאות הבריאות והטפיוקה הכי טעימים בארץ

תמיד כשחוזרים מחו"ל מחפשים בארץ את הדבר הכי קרוב למאכלים טעימים בטירוף שאכלתם שם, נכון? אז זה מה שקרה לנו כשחזרנו מפראג אחרי שטעמנו שם את תה הבאבלס (bubble tea) בקניון פלדיום - חזרנו עם שאיפה למצוא את הדבר הכי קרוב לתה הקר הטעים שבתוכו משכשכים כדורי מיץ וטפיוקה שמתפצחים על הלשון בטעמים שונים ומגוונים. ואתם יודעים מה? גילינו שהדבר הכי קרוב לזה בארץ אפילו יותר טעים מהגרסה הפראגית.
 
https://www.instagram.com/p/BV9wpIIAkvv/?taken-by=efratzoe
 


הכירו את המשקאות הסופר טעימים של בי פראש (B FRESH). רשת משקאות הבריאות והטפיוקה B-Fresh הוקמה בשנת 2014 על-ידי אופיר עשור וערן הרשקוביץ, ושמה לה למטרה להביא לקהל הישראלי את בשורת משקאות הבריאות והטפיוקה.
 
 
 
 B-FRESH מתמחה בייצור משקאות בריאות אשר חלקם מבוססים על "סופר-פוד" (מזונות על) והאחרים מחומרי גלם שונים - יוגורט, חליטת תה, חלב קוקוס, חלב סויה, מיצי פירות וירקות. המשקאות מוגשים עם כדורי טפיוקה או כדורי פירות ייחודיים לרשת, המיוצרים בבישול מולקולרי ממיץ פרי במעטפת העשויה אלג'ינט (חומר גלם המופק מאצת ים חומה המכילה חלבונים, ויטמינים, מינרליים, אמינו ואומגה 3).
 
 
כדורי הטפיוקה מיוצרים משורש עץ המניהוט המצוי ביערות הגשם (האמזונס) בברזיל, הוא דל-שומן ומסייע למערכת העיכול ולמניעת דלקות, בנוסף הטפיוקה אינה מכילה גלוטן.
 
 
כשחיפשתי תה באבלס בגוגל הגעתי איכשהו לרשת וראיתי שהסניף הקרוב ביותר אליי הוא במודיעין אז התייצבתי שם בהזדמנות הראשונה שהייתה לי. מהרגע הראשון שטעמתי את המשקאות של b fresh התאהבתי, והצוות המקסים במודיעין יכול לגלות לכם שהוא רואה אותי בדוכן שלהם בכל פעם שאני מגיעה לקניון, ושאני, כמובן, גם חברת מועדון.
 
הצוות המנצח: צורייה (מנהלת הסניף), גאיה, הילה, שוהם ונוי
 
הטעמים האהובים עלי ביותר הם משקה המחניודה המעולה והעשיר (שמשלב שקדים, טחינה, בוטנים, אגוזי מלך, קוקוס תמר וטפיוקה), משקה הקוסמוי שהוא לגמרי המרענן הרשמי של הקיץ (קוקוס, מלון, אננס וכדורי אננס)והמנגו לאסי המתוק (יוגורט, מנגו, אגוזי פקאן, דבש, קינמון וכדורי מנגו), אבל יש עוד המון משקאות שלא טעמתי בתפריט ואני מתכוונת להגיע גם אליהם. אני תמיד לוקחת אקסטרא כדורים ומשלבת בין כדורי מיץ שונים וכדורי טפיוקה.
 
(חפשו את הטעימות בסניפים שיעזרו לכם לגלות איזה משקה אתם הכי אוהבים)
 
סניפי הרשת: קניון מבשרת במבשרת ציון, קניון עזריאלי מודיעין, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רוטשילד ראשל"צ, קניון עופר רחובות, מגדל האופרה ת"א, דיזנגוף סנטר ת"א, קניון עזריאלי ת"א, גינדי.
 
הרשת מונה כ-13 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ועתידה להתרחב ולפתוח כעשרה סניפים נוספים בשנה הקרובה. אני מקווה שלפחות אחד מהם יהיה בקניון רמות או מלחה.
 
 

סניף מודיעין - תזהו לפי הבארני



 

תגובות