שלושה מתכונים טעימים מהסדנה האסייתית של ישראל אהרוני

אחד השפים שאני הכי אוהבת בישראל הוא השף ישראל אהרוני, השף שהכיר לישראלים את המטבח האסייתי בספרו "הבישול הסיני" ולימד אותנו לגלגל אגרולים ולהכין ראמאן. 

לאחרונה השתתפתי בסדנה אסייתית שהעביר השף אהרוני ולמדתי שלושה מתכונים אסייתים מעולים שכדאי לכולם להכיר. הסדנה נערכה לכבוד השקת פיירי פלטינום פלוס בישראל שאהרוני הוא הפרזנטור שלה (על המוצר החדש והמבריק תוכלו לקרוא עוד למטה). 


מה הכנו בסדנה האסייתית?

סלט עוף עם מלפפונים
סלט משביע וכל כך טעים, עם רוטב מעולה שמקפיץ ומשדרג את המנה. 





מוקפץ ירקות ירוקים
מנה ירוקה קלילה ומרעננת



דג מאודה
דג מאודה עם תוספות, שמכינים ב- 15 דקות בסלסלת אידוי מבמבוק, מעל סיר מים חמים. 


אהרוני בפעולה:


כל מה שרציתם לדעת על פיירי פלטינום החדש:
פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל, המהווה כ- 60% מנתח השוק, משיק את פיירי פלטינום פלוס - מוצר הניקוי העוצמתי ביותר שמותג פיירי השיק עד היום, אשר יצליח להסיר גם את הלכלוך הקשה ביותר מהכלים שלכם. בנוסף, הודות לעוצמת הניקוי העמוקה וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שהוטמעה בקפסולות העוצמתיות, הכלים ייצאו מהמדיח נקיים ומבריקים כמו חדשים. 
הקפסולות של פיירי פלטינום פלוס מחולקות למספר תאים ומנקות את הכלים בעוצמה רבה, תוך שהן מפרקות גם את שאריות המזון והשומן העיקשות ביותר. טכנולוגיית ה- Anti-Dullness של פיירי פלטינום פלוס עוזרת לפרק את שכבת העכירות השנואה כל כך מהכוסות והסירים אשר נגרמת מהאבנית במים, ומחזירה לסירים, למחבתות, לכלי, לסכו"ם ולכוסות את הברק, כמו היו כלים חדשים. 

אחרי שנים ארוכות בהן לא נעשה חידוש משמעותי בתחום קפסולות למדיח, מגיע לראשונה לישראל קפסולת המדיח העצמתית ביותר להסרת שומנים, חמושה בתוספים משופרים וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שתצחצח את הכלים שלכם במטבח. הקפסולות החדשות מכילות מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים הגנה לכלי זכוכית וכסף. ניתן להשתמש בהן גם בתוכניות קצרות של מדיח הכלים והן מותירות בו ניחוח נעים.

על מנת לוודא התמוססות מהירה של הקפסולה, שמשמעותה ניקוי מהיר, הפורמולה הייחודית של פיירי משלבת את הנוזל והאבקה במעטפת PVA המתמוססת במהירות להבטחת ניקוי אפקטיבי ומושלם. 

פיירי הוא המותג המומלץ על ידי יצרני מדיחי כלים כגון: ווירלפול, הוטפואינט, אינדסיט, אריסטון באוקנכט.
פיירי פלטינום פלוס הושק ברשתות שופרסל ו-BE, במחיר ממוצע לצרכן של 49.90 ש"ח לאריזה.







רוצים להישאר מעודכנים במנות והמלצות חדשות? עיקבו אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג, ואחר עמוד האינסטגרם שלי

תגובות