מותר כבר לחזור ולאכול פסטרמה?- חדש על המדף: פסטרמה מחומרים טבעיים מבית טירת צבי

לאחר שארגון הבריאות העולמי הזהיר אותנו מבשר מעובד עם חומרים משמרים, וכולנו נכנסנו  קודם לפאניקה ואחר כך לדיכאון על כך שאנחנו לא יכולים לאכול את הנקניקים שאנחנו אוהבים, החליטו בטירת צבי לעשות מעשה.

החברה החליטה לייצר נקניקים ללא כל החומרים לגביהם צוין בדו"ח הארגון שהם בעייתיים, כלומר - ללא חומרים משמרים שאינם טבעיים, ללא פוספטים (מעבר לאלו הקיימים באופן טבעי בבשר), וללא מונוסודיום גלוטמט. בנוסף אין בבשר גלוטן כך שגם מי שאלרגי או רגיש לגלוטן יוכל ליהנות מהפסטרמה. הפסטרמה גם מכילה 2% שומן בלבד, לכל חובבי החלבון הרזה.


האריזות החדשות: 
גם האריזות התחדשו, והמוצרים בסדרה החדשה כוללים אריזות למדף, במשקל 200 גרם, של פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה פפריקה ושלושה מוצרים למעדניות פסטרמה דבש וסילאן, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה בציפוי פלפלים.
ואיך הטעם
נשאר בדיוק כמו פעם! אחרי כל התחליפים הטבעיים שנעשו במתכון נותרת השאלה - האם הטעם המוכר נשאר? טעימות שנעשו בבית ובמשרד שלי אישרו שאי אפשר להבדיל בין הפסטרמה של לפני והפסטרמה של אחרי. הפסטרמה החדשה טעימה כמו הישנה. אני אהבתי במיוחד את טעם הפסטרמה בדבש (זה תמיד הטעם שאני הכי אוהבת), ובן הזוג חיבב את פסטרמת הברביקיו במיוחד. 


כרגיל אפשר לאכול את הפסטרמה בסנדוויץ' מושקע, לטגן פסטרמה חתוכה לקוביות ולהוסיף ביצים לקבלת אומלט טעים, או פשוט לנשנש אותה כמו שהיא, מהקופסה או מסודרת יפה על צלחת עם זיתים וחרדל כמטבל.
*המוצר התקבל לטעימה*

תגובות