חדש על המדף: כוח דגנים, ממרח טחינה-שוקולד, עוגיות וופלים מופחתי סוכר של "מן", ממרח כבד והפסטות החדשות של שופרסל

המדור החודשי "חדש על המדף" חוזר, עם כמה מוצרים טעימים שהגיעו לאחרונה למדפים. והפעם - חטיפי דגנים בטעמי שוקולד ובטעמי תות, ממרח כבד לכל חובבי הפטה, עוגיות וופלים מופחתי סוכר של חברת "מן" הותיקה, ממרח טחינה-שוקולד לכל חובבי שילובי הטעמים, והפסטות החדשות (והזולות!) של שופרסל.


ממרח טחינה-שוקולד
כשאתם חושבים על הממרח הזה אל תחשבו על סלט טחינה מלוח עם פטרוזיליה אלא על הטחינה הגולמית המעולה של אחוה שיש לה טעם מתקתק מלכתחילה. עכשיו תחשבו על השילוב שלה עם שוקולד ותדמיינו את השילוב המתוק והמעניין הזה. אם אתם מחובבי שילובי הטחינה גולמית עם דבש או סילאן (או אפילו אם אתם משתייכם למוזרים שמשלבים גבינה עם שוקולד) - אתם חייבים לנסות את השילוב הזה, שאף אחד לא ניסה קודם.


ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל ערכים תזונתיים גבוהים - הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני.

ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה.

מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן (ללא תוספת מלח!), עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


סדרת ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר מבית חברת "מן"
נוסטלגיה מתוקה ללא תוספת סוכר - חברת "מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת ופלים ועוגיות מובחרות מתוצרתה, ללא תוספת סוכר. הסדרה תכלול בשלב הראשון, 4 מוצרים: ופלים בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, ופלים בטעם וניל ללא תוספת סוכר, עוגיות גרנולה ללא תוספת סוכר ועוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר. העוגיות ישווקו באריזת 200 גרם והופלים באריזת 180 גרם, בעיצוב נבדל ללא סוכר ועל פי הקו העיצובי החדש של "מן". כל המוצרים הינם פרווה, ממותקים בסוכרלוז המקורי מבית Splenda מארה"ב.

הסדרה מכילה פחות פחמימות וסוכרים פשוטים בהשוואה למוצר המקור, וכאשר משווים למשל יחידה אחת של וופל ללא תוספת סוכר בטעם שוקולד של חברת מן, ביחס למוצרים דומים בשוק, היא מכילה את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר. כמו כן, תכולת הפחמימות הכללית וכמות הרב כוהלים ליחידה גם הן הנמוכות ביותר בהשוואה למוצרים הקיימים בקטגוריה זו.

מבין הטעמים השונים טעמנו את העוגיות מחיטה מלאה ואת טעמי הופלים - שוקולד וניל. בופלים כמעט ולא מורגש ההבדל בטעמים לעומת ופלים "רגילים". בעוגיות ניתן היה להרגיש מעט יותר את הסוכרלוז, אך הטעם לא היה דומיננטי מדי. הוופלים והעוגיות החדשים ללא תוספת סוכר הם בהחלט דרך חדשה וטעימה לשילוב משהו מתוק בתפריט היומי, בידיעה שגם עבור חולי הסוכרת המוצר מתאים, וגם עבור מי שמקצץ את כמות הסוכר בתפריטו.

מחיר מומלץ לצרכן:
כ- 7.90 שקלים לאריזת ופלים שוקולד/וניל ללא תוספת סוכר (180 גרם)
כ- 8.90 שקלים לאריזת עוגיות גרנולה/עוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר (200 גרם)

להשיג ברשתות רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, אושר עד, חצי חינם, מחסני השוק ובעוד מגוון חנויות ומכולות ברחבי הארץ. 

כוח דגנים: סדרת חטיפי 7 דגנים מלאים לילדים בטעמי בננה, שוקולד ותות
חברת רפאל'ס, יצרנית ישראלית המתמחה במוצרי בריאות, גרנולה וחטיפי גרנולה, משיקה סדרת חטיפי גרנולה חדשה לילדים: כוח דגנים – חטיף 7 דגנים מלאים בטעם בננה, חטיף 7 דגנים מלאים בתוספת שוקולד וחטיף 7 דגנים מלאים בטעם תות.
החטיפים החדשים מיוצרים מדגנים מלאים בלבד, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל ודלי נתרן. כל אריזה כוללת 7 חטיפים במשקל של 20 גרם לחטיף ועד 70 קלוריות בלבד. לאריזה מצורפים קלפי כוח דגנים – מגנטים ובהם תמונות מאוירות של דמויות הסדרה, להנאתם של הילדים ולמשחק. 

החטיפים מכילים כמות גבוהה של סיבים תזונתיים ועשויים מדגנים מלאים בלבד (אורז מלא, שיבולת שועל, חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון ועוד). חטיפי הדגנים מגיעים ב-3 טעמים נפלאים: תות, שוקולד ובננה והם משתלבים נהדר בתיק לבית הספר, כחלק מארוחות הביניים בתפריט היומי של הילד או כשסתם מתחשק לנשנש משהו מתוק".

ניסינו את טעמי השוקולד והתות, ומכיוון שהחבילה הגיעה להתנסות ישירות למשרד בו אני עובדת - גם עובדי המשרד הפכו לנסיינים. בקרב ששת הנסיינים שלי חצי אהבו את התות ולא התחברו בכלל לטעם השוקולד, אותו חיסלו החצי השני של הנסיינים, חובבי השוקולד. אישית העדפתי גם אני את טעם התות העדין יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 - 12.90 לאריזת 200 גרם – 7 יחידות לאריזה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


סדרת מוס כבד עוף
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, משיקה לראשונה סדרת מוצרים חדשה "מוס כבד עוף" בסדרה שני מוצרים חדשים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים יימכרו באריזות של 140 גרם, קופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר.

סדרת מוצרי מוס  כבד עוף מבוססת על ידע צרפתי ומיועדת למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. המוצרים מוגשים באריזות נוחות לשימוש ולאכסון במשקל של 140 גרם ולמעשה מאפשרות לצרכן, בפעם הראשונה בארץ, ליהנות ממוצרים שמאוד פופולאריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם.

הממרחים החדשים נהדרים עבור מי שאין לו כוח להכין פטה כבד לבד. בכל זאת מדובר קצת בטרחה כשמכינים בבית - לבשל את הכבדים עד לרמה המדוייקת ואז לטחון אותם בבלנדר עם תוספות שונות עד שיהפכו למוס במרקם קרמי - לא לכל אחד יש כוח, זמן או מיומנות לכך. זו הסיבה שהממרחים החדשים מהווים פתרון מעולה למי שרוצה ליהנות מפטה כבד מבלי לצאת למסעדה ומבלי לטרוח.

הממרחים החדשים מצויינים גם לאירוח. ניתן אפילו לקרוץ כדורים באמצעות מכשיר להכנת כדורים ממלון, ולפזר אותם יפה על מגש לצד קרקרים או ברוסקטות לאירוח אלגנטי וטעים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 ₪ לאריזת 140 גרם.
להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות השוק הפרטי.

סדרת הפסטות החדשה של שופרסל
לאור הצלחת השקות המותג הפרטי במוצרים טריים כמו חלב טרי, גבינות צהובות וחמאה הולנדית, מרחיבה הרשת את המגוון במקרר גם למוצרי פסטה טרייה מצוננת. סדרת המוצרים מכילה לראשונה בישראל מוצרי פסטה טרייה המיובאת בקירור מאיטליה וכוללת פסטה ייחודית חונקי כמרים טריים, דפי לזניה טריים ופטוצ'יני טרי. המוצרים יוצעו במשקל של 300 גרם המתאים למנה זוגית ובמחיר של 8.90 שח ליחידה.

כמו כן שופרסל חברה בשת"פ עם פסטה נונה מקיבוץ דלתון שבצפון הארץ ומשיקה סדרת רביולי ממולאת בפטריות, רביולי ממולא בגבינה, רביולי ממולא בגבינה ותרד ורביולי ממולא בבטטה. המוצרים יוצעו במשקל של 300 גרם המתאים למנה זוגית ובמחיר של 12.90 שח ליחידה.

סדרת פסטה FRESH KITCHEN מבית שופרסל מכילה 100% חומרים טבעיים וללא חומרים משמרים, וכרגיל משווקת תחת הסלוגן המוכר מהמותג הפרטי של שופרסל-  אותה האיכות, ללא המותג ובפחות כסף".

מבין מוצרי הסדרה ניסיתי פסטה מצוננת מסוג "חונקי כמרים" (או כמו שאנחנו קוראים לה בבית "הפסטה עם הטוויסט"), ופסטה רביולי בטטה. אמנם לא ניתן להשוות פסטה מהסופר לפסטה טרייה, אך מוצרי הפסטה עדיין מהווים פתרון מצוין לארוחה ביתית קלה ומהירה, אם כי לדעתי ומנסיוני כדאי להוסיף עוד 2 -3 דקות בישול מעבר למה שמצוין על האריזה.



לחונקי הכמרים צירפנו רוטב בולונז ביתי והמנה יצאה יאמי. את רביולי הבטטה מומלץ לצוות לרוטב על בסיס שמנת, או להכין אותו בסגנון שמוצג בסרטון הבא של שופרסל. בסרטון מדובר אמנם ברביולי גבינה קריספי, אבל זה יכול לצאת מעניין גם עם בטטה. 

 
מחירים מומלצים לצרכן:
פסטה חונקי כמרים מצוננת תעלה לכם 8.90 ש"ח, ורביולי בטטה נמכר עכשיו במבצע ב- 10 ש"ח (מחירו הרגיל הוא 12.90 ש"ח).
*המוצרים התקבלו להתנסות*

תגובות