"מוצרי גבינה חדשים לשבועות, מתכון לכרובית מוקרמת וחוברת המתכונים של תנובה

לקראת חג השבועות, חג הגבינות הלאומי של ישראל, קיבלתי חמישה מוצרים חדשים של תנובה לטעימה: גבינת שמנת עם פלפל חלפיניו, גבינה בולגרית 5% של פיראוס שחתוכה לפרוסות מראש, פתיתי גבינת מוצרלה, קרם פרש וגבינת שמנת טוסקנה.
 
מה חשבתי עליהם ומה הכנתי איתם? המשיכו לקרוא ומיד תגלו.
 
 


 
קרם פרש
הקרם פרש החדש של השף הלבן הוא פשוט אלוהי. הקרם מזכיר שמנת עם 30% שומן, אך בשל מרקמו הוא אינו מתפרק בבישול ולכן הוא אידיאלי להקרמה של פשטידות ומרקים.
 
אפשר לקשט איתו גם מנות אחרונות והוא כל כך טעים אפילו עם כפית ישירות מהאריזה - אבל זהירות! זה ממכר.
 
 
 
 
אני שילבתי אותו יחד עם פתיתי המוצרלה במנה של כרובית מוקרמת שתתאים באופן משולם לשולחן החג, ליחצו כאן כדי להגיע למתכון.
 
 
למתכוני קרם פרש נוספים מבית השף הלבן ליחצו כאן
 
פתיתי גבינת מוצרלה
במקום לגרר גבינה - הכי פשוט לפתוח אריזה של פתיתי גבינת עמק כשרוצים לקשט פיצות, מאפים או פשטידות. הפתיתים עבים ובעלי נוכחות וייצרו שכבה נאה של מוצרלה מבעבעת ומגרה.
 
 
 
הגבינות החדשות - גבינת נפוליאון חלפיניו וגבינת שמנת טוסקנה
גבינת הנפוליאון עם חלפיניו חריף היא נהדרת לכל חובבי החריף. כל מי שלא אוהב חריף - עדיף שיבחר בטוסקנה או בכל גבינה אחרת שלא תגרום לפה שלו לבעור.
 
מכיוון שאני משוגעת על אוכל חריף - כל כך אהבתי את הגבינה הזו שהשבוע קניתי לי חבילה נוספת ממנה פשוט כי חיסלתי אותה במהירות.
 
 
גבינת קרם השמנת בניחוח טוסקנה משלבת באופן מוצלח שום, פלפל אדום ובצל ומזכירה את גבינת השמנת עם הירקות הטעימה מהמעדניות, רק שהיא חסכונית הרבה יותר באחוזי שומן וקלוריות, וכך תקבלו גבינה מפנקת לא פחות מזו של המעדניה - אבל עם 5% שומן בלבד.
 

 
פרוסות בולגרית מבית פיראוס - מהדורת קיץ
לא סתם יש ציור של אבטיח עם האריזה של גבינת הבולגרית פרוסות של פיראוס. אני אמנם לא מחובבי שילוב הגבינה המלוחה עם אבטיח, ובכל פעם אבחר באבטיח בדיוק כמו שהוא, כי הוא מושלם בעיני גם ללא תוספות, אבל לא חסרים אנשים שאבטיח בלי בולגרית זה פשוט "לא זה" מבחינתם. בדיוק עבורם הוציאו בגבינות פיראוס את הבולגרית הפרוסה, בגודל מושלם לשילוב עם אבטיח.
 
אתם יודעים למה עוד הגודל מושלם? לבורקס גבינות עם בולגרית. פשוט קחו בצק עלים, חיתכו לריבועים, הוסיפו פרוסת בולגרית, תבלינים וגבינות נוספות לבחירתכם, קפלו - וקדימה לתנור.
 
 
 
ולכבוד שבועות הכינו בתנובה ובשף הלבן חוברת מיוחדת עם 26 מתכונים מלוחים ומתוקים. מומלץ להציץ בחוברת ולקבל רעיונות למנות לארוחת החג, ובכלל.
 
לכניסה לחוברת שבועות של השף הלבן ליחצו כאן.
 
 
חג שמח!

תגובות