חווית קפה משובחת: קפה Barista - חדש בסדרת טייסטר'ז צ'ויס, וכיצד גם אתם יכולים לזכות במארז מתנה

וידוי - אין לי מכונת קפה בבית, אני לא מחפשת מבצעים על קפסולות וכשחבריי מדברים על הבדלים בטעם בין הקפסולה האדומה, לסגולה ולזהובה - אני לא מבינה מה הם רוצים מחיי (והאמת היא שגם הם מודים שרוב הזמן הם לא באמת מבדילים בין הטעמים).
 
אבל זה שאין לי מכונת קפה לא אומר שאני לא מעריכה קפה איכותי, והכי חשוב - קפה שטעים לי וגם כזה שכיף לפנק איתו את בן הזוג בשבת בבוקר לצד ערימת פאנקייקים (של שייק & בייק כמובן). בדיוק כזה הוא הקפה החדש בסדרת "טייסטר'ז צ'ויס" - קפה בריסטה (Barista), קפה המתאפיין בתוספת ייחודית של פולי ערביקה בטחינה דקה, ובטעם עשיר ומענג שתמיד נהדר לפתוח איתו את הבוקר.
 


המוצר החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשה, שפותחה בנסקפה העולמית בהלימה למגמות הצרכניות בשוק הקפה, והוא משדרג את חווית הקפה גם ללא צורך במכונה וקפסולות יקרות.
 
 
את הקפה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
 
ואיך אתם יכולים לקבל מארז במתנה?
רוצים לטעום בעצמכם? היכנסו לפעילות נסקפה בריסטה והשתתפו בפעילות, ואולי תכללו בין 1,000 הזוכים בפעילות!
 
לכניסה לפעילות ליחצו כאן.
 
בהצלחה!




*הקפה התקבל להתנסות*

תגובות