מתכון: מוקפץ תאילנדי "אדום אדום"

מוקפץ תאילנדי, או פשוט "פאד תאי", הוא אחת המנות הקלות והטעימות ביותר להכנה. את המוקפץ שלי הכנתי עם מוצר חדש על המדף מבית "אדום אדום" -  רצועות בשר עגל טרי להקפצה, שמתאימות למוקפץ, כרצועות בשר לסלט, כרצועות שווארמה ועוד.
 


מרכיבים:
300 גרם רצועות בשר להקפצה
2 גזרים חתוכים למקלות
גמבה חתוכה לרצועות דקות
בצל בינוני קצוץ דק
3 כפות שמן זית או שמן שומשום
4 כפות רוטב צ'ילי מתוק
2 כפות רוטב סויה
בצל ירוק
קשיו או בוטנים קצוצים גס
חבילת אטריות אורז דקות או עבות
 
 
הכנה:
מחממים מחבת ווק (או מחבת גדולה אם אין לכם ווק) ושופכים לתוכה את 2 כפות שמן. ממתינים עד שהשמן חם מאוד ומוסיפים את הבצל. מטגנים עד להזהבה, מוסיפים את הגמבה והגזר ומבשלים 5 דקות תוך כדי ערבוב והקפצה. מעבירים מהמחבת לצלחת כדי שימתינו בצד בזמן שתעברו לטיגון הבשר. מוסיפים למחבת הריקה כף שמן וכשהוא מתחמם מוסיפים את הבשר עד לשינוי צבע. מחזירים את הירקות מוסיפים את הרטבים ומערבבים היטב.
 
מכינים את אטריות האורז בהתאם להוראות על החבילה (זה משתנה לפי עובי האטריות והחברה), כשהאטריות מוכנות מוסיפים אותם למחבת עם הבשר והירקות, מערבבים היטב.
 
 
 

לקישוט מפזרים מעל בצל ירוק קצוץ ובוטנים קצוצים גס. זהו, מוכן. עכשיו אפשר לטרוף הכל.
 

 

סדרת הנתחים האחוריים של אדום אדום
רצועות הבשר הטרי להקפצה הם רק מוצר אחד מסדרת מוצרים שלמה חדשה - סדרת הנתחים האחוריים המתאפיינים בבשר איכותי, עד 5%, ועשירים בברזל ובאבץ, שמתאימים לכל סוגי הבישול - הקפצה, בישול בנוזלים צלייה וטיגון. בין סוגי הנתחים תמצאו אווזית, שייטל, צ'אך וויסברטן. בנוסף לרצועות הבשר קיבלתי להתנסות גם נתחים לקדירה (איתם הכנתי גולש הונגרי משובח). את הנתחים תוכלו למצוא ברשתות השיווק, ואם שני המוצרים שניסיתי מעידים על הסדרה - הם בהחלט איכותיים וישדרגו כל מתכון בשרי.  
 

 
*המוצרים התקבלו להתנסות*
 

תגובות