סדרת שייק & בייק החדשה - כך תכינו פאנקייקס, סופלה שוקולד ומאפינס בחמש דקות!

מתחשק לכם להכין קאפקייקס, מאפינס או סופלה שוקולד בחמש דקות, בלי לפזר קמח וסוכר על השיש בטעות ובלי ללכלך (כמעט) כלים במטבח? כל מה שאתם צריכים זה קצת חלב, ובקבוק שייק אנד בייק.
אז מה זה שייק אנד בייק? זה פשוט פינוק בבקבוק - סדרת תערובות לקינוחים מהירים שהשיקה החטיבה הקולינרית של אסם. הסדרה כוללת שלושה מוצרים חדשים:
  • Shake & bake פנקייק
  • Shake & bake סופלה
  • Shake & bake מאפינס שוקוצ'יפס
רק מוסיפים חלב לבקבוק, משקשקים היטב, והבלילה מוכנה בתוך חמש דקות. אידיאלי לבישול עם ילדים למשל, כי כך אפשר להבטיח שהתערובות לא ישפכו לכל עבר (כל עוד סוגרים את הבקבוק היטב כמובן), ולילדים קל לשפוך את התערובת ישירות מתוך הבקבוק לתבנית המאפינס או הסופלה שעוברת ישירות לתנור לאפיית קינוח מפנק.

גם אם מפתיעים אתכם אורחים - אתם תפתיעו אותם בחזרה עם סופלה שוקולד חם שתכינו בתוך 5 דקות, בתוספת זמן אפיה של 5-10 דקות בהם מתפשט ריח שוקולדי בבית. הריח הזה אגב הוא הסיבה שהסופלה שלי נטרף בשנייה שהוא יצא מהתנור לפני שהספקתי לצלם אותו.
גם הפאנקייקס של שבת בבוקר הופכים לקלים יותר להכנה, והם כל כך טעימים! ניסינו את תערובת הפאנקייקס בשבוע שעבר והיה כל כך קשה להתאפק ולא לאכול גם מהם כדי שאוכל לצלם עבורכם את התוצאה הסופית. הם מושלמים עם סירופ מייפל, ואפשר להחליף את סירופ המייפל בחמאה ודבש, ריבות, חמאת בוטנים ולמושחתים באמת - נסו ממרח לוטוס (הקראנצ'י קשה יותר למריחה, נסו את זה עם המרקם החלק).
מבקבוק אחד של שייק אנד בייק יצאו 8 פאנקייקים שמנמנים ותפוחים, שהספיקו לשני מבוגרים מורעבים לארוחת בוקר של בוקר שבת, לצד קפה עשיר ואיכותי.
שורה תחתונה - לא צריך לקנות מראש את הרכיבים בסופר, לא צריך ללכלך כלים ולא צריך לדעת לאפות. המוצרים מאפשרים פתרון פשוט – רק מוסיפים חלב טרי לבקבוק, משקשקים והבלילה מוכנה.
מחיר: 11.90-13.90 שקלים.

*תערובות השייק & בייק התקבלו להתנסות*

תגובות