בורקס פינוקים - הגרסה הביתית

המחמאה הכי גדולה שאבא שלי יכול לתת לבורקס פינוקים ביתי היא שהוא מזכיר לו את "בורקס מוסא" המיתולוגי, מוסד ירושלמי ותיק שפינק דורות של ירושלמים בבורקס חם ופריך גדוש בתוספות טעימות. ואתם יודעים מה - הבורקס החדש של מעדנות - "בורקס יפו", שהוא בורקס ענק שמכינים בבית ושניתן למילוי במה שמתחשק לכם, קיבל את המחמאה הנכספת הזו!.
 
 
להתפנק - גם בבית!
לא ברור איך לא חשבו על זה קודם. זה הרי ממש מתבקש שנוכל ליהנות בבית מגירסה ביתית של בורקס פינוקים ענק, ועם הבורקסים הקטנים הקפואים שהיו עד כה בשוק זה פשוט לא היה זה כשניסינו למלא אותם, כי הכל תמיד נזל וגלש החוצה.
 
 
בורקס יפו החדש של מעדנות הוא בורקס אישי גדול, אותו ניתן למלא בדברים טעימים: ביצה, חריף, מלפפון חמוץ, עגבניה, טחינה ועוד. הסדרה כוללת שני מוצרים: בורקס גדול במילוי גבינה (בצורת משולש) ובורקס גדול במילוי תפוחי אדמה (בצורת מרובע), ועל האריזות שלהם תמצאו המלצות לתוספות בסגנונות שונים.


כעת אפשר ליהנות מחוויית הפינוק האורגינלית של המאפיות והבורקסיות, גם בבית! את הבורקסים אין צורך להפשיר, מעבירים אותם לתבנית ישירות מהמקפיא, מושחים ביצה ומפזרים שומשום, ווכשהם יוצאים מהתנור זהובים וריחניים נשאר רק למלא אותם. פתרון מהיר וטעים לארוחת ערב מפנקת.
 

 
 
תכולה:
בורקס יפו במילוי גבינה- ארבע יחידות במשקל 150 גרם, 600 גרם.
בורקס יפו במילוי תפוחי אדמה- ארבע יחידות במשקל 150 גרם, 600 גרם.
 
מחיר:
ברשתות השונות נע המחיר בין 15 ש"ח ל- 19 ש"ח.
 
 
 
*המוצרים התקבלו להתנסות*

תגובות