מסעדת פפינו - האיטלקיה החדשה במודיעין

יחסית למסעדה שנפתחה רק לפני מספר חודשים, שמה של "פפינו", האיטלקית החדשה במודיעין, כבר נישא לפניה. כל מי שסיפרתי לו שאני עומדת לבקר במסעדה בקרוב אמר לי שהמסעדה מצוינת ושאני חייבת לנסות - א. את הניוקי האלוהיים ו- ב. את קינוח הנוטלה מסקרפונה.
האם הקשבתי להם? תיכף תגלו.

המסעדה ממוקמת בצמוד למבנה היכל התרבות במודיעין, ואף חולקת עמה חלל מסויים שמשמש כבר ובית קפה עבור המבקרים. יתר החלל נפרד ומשמש כמסעדה איטלקית.
הוזמנתי להתארח כאורחת המקום. כשהגעתי עם בן זוגי הבחנו שהקהל מגוון מאוד, זוגות צעירים ומשפחות מילאו את החלל, אולם בזכות שיפורים אקוסטים שנערכו במקום הוא לא היה רועש מדי ושיחות משולחנות סמוכים לא הפריעו לשיחה בשולחן שלנו. גם מוזיקת הרקע לא הייתה בווליום מופרז ותרמה לאווירה הנעימה במקום.
באגף הראשונות בחרנו לנסות שתי מנות מהתפריט ואחת ממנות הספיישלס. כך הגיעה לשולחננו מנת ארנצ'יני (36 ש"ח) - 3 כדורי ריזוטו שמנמנים, ממולאים במוצרלה די בופאלה ובפרמז'ן, מצופים בפירורי לחם ומטוגנים. הכדורים היו חמים ונימוחים, והוגשו על מצע רוטב עגבניות שהוסיף חמצמצות נעימה לעדינות של הריזוטו והמוצרלה.
לצד הארנצ'יני טעמנו את מנת הפונגי קון פורמאג'ו (31 ש"ח) - מנה שהוגשה בקדרת "בייבי פויקה" מתוקה. המנה כללה פטריות פורטבלו ושמפיניון שהוקפצו בשמן זית, יין לבן, וחומץ בלסמי והיו עשירות בטעמים, זאת בשילוב עם שומשום, בייבי תרד, גבינת פארמג'אנו וגבינת פטה, ומעל לכל קרוטונים פריכים שהוסיפו את הקראנצ'יות למנה המוקפצת. מנת הפונגי הייתה מנה ראשונה נהדרת וקלילה לפתוח עמה את הארוחה לפני שעוברים לעיקריות הכבדות יותר.
בנוסף היינו חייבים לטעום את הפוקצ'ה הטרייה שנאפת במקום (16 ש"ח). לצד הפוקצ'ה קיבלנו צלוחיות של שמן זית עם חומץ בלסמי וקונפי שום נימוח שאפשר לאכול עוד ועוד ממנו, ורוטב סלסה חביב שהייתי שמחה אם היה מעט חריף יותר.
לאחר הראשונות בחרנו שתי עיקריות שבלטו במיוחד בתפריט - רביולי גבינות (59 ש"ח), ואת הניוקי, כמובן! (55 ש"ח).
רביולי הגבינות הגיע כשהוא משכשך ברוטב שמנת, בו שולבה בנדיבות מחית כמהין ובנוסף עוטרה המנה בלבבות ארטישוק קצוצים דק, פטריות וגבינת פארמג'אנו.
המנה מומלצת במיוחד לחובבי פטריות הכמהין. מי שטעם אי פעם מנה בה שולבה מחית כמהין יודע היטב שטעם הכמהין הוא דומיננטי ביותר ונוטה להשתלט על המנה כולה, וזה היה גם המקרה עם מנת הרביולי. אם אתם אינכם אוהבים טעם זה או מעדיפים לחוש אותו במתינות - זו אינה המנה עבורכם. עבור בן זוגי חובב הכמהין המנה הייתה תענוג צרוף.
הניוקי פורצ'יני ערמונים הוא לדעתי המנה הטובה ביותר מבין כל המנות שטעמנו. רביולי אווריריים וחלומיים שכל ביס מהם הוא אלוהי. מבושלים בדיוק מושלם וטובלים ברוטב שמנת, ערמונים, פטריות פורצ'יני, עלי בייבי תרד וגבינת פארמג'אנו. זו מנה ששוה לחזור בזכותה אל פפינו שוב, ושוב ושוב, ואני צופה שזה בדיוק מה שנעשה.
יש לציין שלמרות שהמסעדה הייתה גדושה בסועדים, המנות העיקריות הגיעו בתוך כ- 10 דקות ולא היינו צריכים להמתין להן יותר מדי. גם ממבט בתחלופת המנות בשולחנות סביבנו (כן, הצצנו) נראה שצוות המלצרים פועל ביעילות ומקצועיות ובכל פעם שחיפשנו מלצר ניגשו אלינו מייד.
אחרי שנרגענו קצת מהעיקריות והתרעננו עם משקה נענע גרוס מתוק וטעים, עברנו לקינוחים - דואט קרם ברולה (34 ש"ח), וסקצ'טינה נוטלה (35 ש"ח).
דואט קרם הברולה התגלה כזוג צלחות ריבועיות קטנות בהן הוגש קרם ברולה וניל לצד קרם ברולה שוקולד. המנה הייתה מעניינת והשילוב נחמד, כאשר קרם הוניל עלה בטעמו על קרם הברולה בטעם השוקולד.
אני חייבת להודות שאהבנו יותר את מנת הסקצ'טינה, ואיך אפשר שלא כשמדובר בבצק פוקצ'ה קראנצ'י ומקורמל שעוטף מילוי חם ונמס של נוטלה ומסקרפונה. המנה כל כך מוצלחת שקשה להפסיק לאכול ממנה אפילו אחרי כל המנות הקודמות. המנה גם גדולה ונדיבה ומתאימה מאוד כקינוח זוגי.
שורה תחתונה:

פפינו היא מסעדה איטלקית כשרה ונהדרת. המחירים סבירים ואפילו זולים ביחס לאיכות המנות ומרכיביהן, ובמסעדה תמצאו בין השעות 12:00 ל- 17:00 גם עסקיות במחירים משתלמים.

האווירה תתאים גם לזוגות בדייט רומנטי (תמיד אפשר למצוא פינה אינטימית), וגם למשפחות שמחפשות ארוחת ערב מפנקת.

וכשאתם מגיעים לשם - עשו לעצמכם טובה והזמינו את הניוקי.
https://www.instagram.com/p/BIDjBKfjs3R/?taken-by=efratzoe
פפינו - מסעדה איטלקית
עמק דותן 49, מודיעין מכבים רעות

 08-926-8180
לאתר המסעדה ליחצו כאן

תגובות