חדש על המדף: חומוסיבוב - התוספת שלא נגמרת!

מכירים את זה שאתם לוקחים פיתה ומנגבים חומוס עם תוספות מלמעלה, ומקפידים להשתמש בזוויות מסויימות ולנגב בזהירות כדי להצליח לנגב גם חומוס וגם תוספת, מבלי שהתוספת מלמעלה תיגמר מהר מדי ותישארו רק עם החומוס?
 
ברור שאתם מכירים, וברור שהייתם מעדיפים עוד תוספות ושתהיה תוספת נדיבה בכל ניגוב - אז בדיוק בשבילכם השיקו בצבר את "חומוסיבוב", עם התוספת בצורת ספירלה שלא תיגמר לכם גם עד לתחתית האריזה!
 
 
 

מדובר בשלושה מוצרים חדשים בסדרת הפרימיום 'מלך החומוס' עם הטוויסט החדשני והטעים במיוחד: תוספת שעוברת בצורת ספירלה דרך כל החומוס, מהשכבה העליונה ועד התחתונה, ומבטיחה מקסימום תוספת בכל ניגוב. סלטי ה'חומוסיבוב' שמים סוף לימים בהם היינו שולפים מהמקרר את חומוס התוספות האהוב עלינו ומגלים שאמנם נותר חומוס, אך כל התוספת כבר נזללה.


 
לא רק שאני אוהבת את הטעמים החדשים במיוחד בזכות זה שהם נראים כמו משהו שאוכלים על הסט של הסרטים של טים ברטון (ומי שמכיר את עיצובי הספירלה בסרטיו יבין), התוספות החדשות מוסיפות המון לטעמו של החומוס.
 
שלושת הטעמים החדשים כוללים - חומוס עם רוטב חריף לאוהבי הספייסי, חומוס עם רוטב שום מתובל וחומוס עם רוטב המשלב גזר ופלפל. טעמנו את שלושת הטעמים ותוספת הגזר ןפלפל זכתה להצלחה אדירה במיוחד. כחובבת חריף אהבתי את תוספת החריף כמובן, וגם תוספת שום מתובל תמיד מתקבלת בברכה ובזכות תכונותיו הבריאות של השום אפילו מרגישה קצת בריאה. רק אל תשכחו להצטייד גם בחבילת מסטיקים.
 
 
סדרת ה'חומוסיבוב' פותחה לאחרונה על ידי סלטי 'צבר' עבור השוק האמריקאי, שם זוכים הסלטים להצלחה ונמכרים בענקיות מזון מובילות דוגמת וולמארט וקרוגר. לאור הצלחת הסדרה מעבר לים החליטה סלטי צבר להשיק את הסדרה גם בארץ ולשדך לה תוספות שידברו אל לבם של חובבי החומוס הישראלים.
 
 
 
מחיר: המחיר נע בין 10 ש"ח ל- 14 ש"ח.
משקל: 400 גרם.
 
 
 
*הטעמים החדשים התקבלו להתנסות*
 

תגובות