קולקציית "IRON SPRAY" המהפכנית החוסכת30% מזמן הבישול, וקולקציות חדשות נוספות - מבית נעמן ואסף גרניט

גם אתם מתחדשים בסירים ומחבתות חדשים לראש השנה? משליכים את הכלים הישנים שקיבלתם מתישהו במתנה מהעבודה כי הם פשוט כבר לא עושים את העבודה כמו פעם, ולמען האמת כבר מזמן לא מזהים את הצורה שלהם?
 
אם אתם מהמתחדשים, או פשוט מחפשים מתנה שכל חובב בישול יאהב- כדאי לכם להכיר את סדרות הסירים והמחבתות שהגיעו לעולם כתוצאה משיתוף הפעולה בין השף שאין צורך להציג את פועלו, אסף גרניט, ובין חברת "נעמן" הנהדרת.
 
קולקציית סירי  IRON SPRAY - סדרה המבוססת על טכנולוגיה המביאה חדשנות ומהירות שלא הכרתם קודם למטבח ומאפשרת לחסוך כ-30% מזמן הבישול.
 
 

הסדרה החדשה כוללת סירים ומחבתות, לרבות מחבת לגריל, המיוצרים מסגסוגות אלומיניום איכותיות בעלות ידיות אחיזה חזקות ובטוחות לשימוש. לסדרה ציפוי פנימי NON STICK  מבית  DuPont ארה"ב המונע את הדבקות המזון ומאפשר שימוש בטוח גם בכמות מופחתת של שמן, וציפוי חיצוני Hard Anodized ומעליו שתי שכבות נוספות של NON STICK המגנות על הHard Anodized ומאפשרות שימוש במדיחי כלים ללא כל חשש ,כמו כן צבעם השחור של הסירים מקנה להם מראה מקצועי, אלגנטי אחיד וקל יותר לניקוי.
 
הידיות הארגונומיות נועדו לשפר את נוחות האחיזה וניתנות לשימוש בכיריים מכל סוג והכנסתם למדיח כלים ללא חשש.
 
צילום: ישראל כהן
 
החידוש בסדרת הסירים הוא התחתית: טכנולוגיית "IRON SPRAY" המתקדמת בעולם- נחשבת בעיני רבים כדבר הבא במטבח המקצועי והביתי. הבסיס חיצוני של תחתית הסיר הינוFull induction  עליה נבנות שכבת SPRAY IRON ראשונה המשפרות את ביצועי האינדוקציה בכ 15% ויותר אפקטיבי מכול תחתית אינדוקציה רגילה, מוליכה חום גבוה ומהירה יותר בכך שמזרזת את תהליך זמן הבישול בכ 30%. שכבה  שלישית SPRAY Aluminum powder ליציבות ולחוזק מרבי, הגנה מפני חלודה ולהולכת חום שווה ואחידה. ושכבת צבע חיצוני של תחתית לשמירה על חוזק ויציבות התחתית בטמפרטורות גבוהות, המאפשרת שימוש בתנור עד - °200.
החידושים הטכנולוגיים שהוכנסו לסדרה החדשה יהפכו כל מטבח ביתי למטבח מקצועי אשר מאובזר בכלי הבישול החדישים ביותר כך, סדרת " IRON SPRAY " תבטיח לכם שהכלים שיעמדו לרשותכם יהיו המתקדמים ביותר כך שאם תדאגו לטעמים הנכונים, תזכו לבשל כמו שפים אמיתיים.
 
בלעדי לנעמן בישראל.
 
טווח מחירים : 180-400 ₪. 
 
 
 
בנוסף לסדרה המתקדמת תוכלו למצוא בנעמן גם מחבתות ייחודיות ומעניינות שהושקו לאחרונה:
 
פאייה ופלאנצ'ה שישדרגו את חווית הבישול במטבח - סירי בישול במראה גרניט מבטאים ניחוחות עבר, עם נגיעה עדכנית, מרגשת ומפתיעה כמו יין טוב. לקראת ראש השנה, 'נעמן' מרחיבה את הקולקציה ומוסיפה ל 21 הפריטים הקיימים עוד שני מוצרים מפתיעים שיוסיפו גיוון למטבח הישראלי – פאייה בגודל 32 ס"מ ופלנצ'ה. המוצרים בעלי ציפוי ייחודי וחזק 5 שכבות Non Stick  של חברת GREBLON  גרמניה. הסדרה, כמובן, מגיעה בחתימתו האישית של השף אסף גרניט.
 
כלי הבישול של גרניט עשויים יציקת אלומיניום איכותית ותחתית אינדוקציה המאפשרת פיזור חום שווה לכל חלקי הסיר, המאפשר בישול שווה לכלל התבשיל המתבשל והכנה זהה ומדויקת של האוכל. הציפוי האיכותי משמר את הסיר על ידי טכניקה המונעת הידבקות האוכל לדפנות הסיר, מאפשרת צמצום בשמן ובישול בריא יותר, בנוסף לכך מאפשרת ניקוי קל ויעיל של הכלי ללא מאמץ. בנוסף, ציפוי הגרבלון הינו בעל עמידות גבוהה לשריטות ובכך מעניק חיי מדף ארוכים לכלים. ידיות סיליקון ארגונומיות למגע רך ואחיזה נוחה .
 
יתרונות:
  • לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה
  • לשימוש בתנור עד 180 מעלות
  • לשימוש במדיח כלים
  • בטוח לשימוש PFOA FREE
  • עמידים לאורך שנים
  • ללא חשש משריטות וקילופים
 מחירים: פאיה 299 ₪. פלנצ'ה 225 .
 
 
צילום: ישראל כהן
המחבת הכפולה: רשת 'נעמן' משווקת מחבת כפולה שתאפשר לכם לבשל בצורה חדשנית, נוחה וייחודית, בצירוף חוברת מתכונים  מומלצים וייחודיים של השף אסף גרניט שהותאמו לבישול במחבת הכפולה.
 
המחבת הכפולה בנויה משתי מחבתות המתחברות אחת לשנייה על ידי מגנט לסגירה נוחה. הקוטר של המחבתות הוא 24 ס"מ, הן בעלות ציפוי DuPont Teflon Classic רב שכבתי, ועשויות מיציקת אלומיניום באיכות הגבוהה ביותר, הן מאפשרות לבשל בשלל צורות ייחודיות ושונות מהבישול המוכר במחבת רגילה. אגב, אם תרצו לחזור לשיטת הבישול המוכרת והידועה תוכלו להפריד בקלות בין שני החלקים כך שתקבלו שתי מחבתות איכותיות לשימושכם. 
 
אפיית פשטידות, טיגון מלאווח, הכנת פנקייקים, בישול דגים ותבשילים נוספים יזכו לשדרוג בזכות הסגירה המושלמת בין שתי המחבתות, בנוסף, הסגירה החזקה מונעת מריחות הטיגון החזקים להתפשט במטבח. היכולת להפוך את המחבת הכפולה משני צדיה תאפשר חווית בישול יוצאת דופן ללא חשש ובצורה נוחה ומדויקת.
המחבת משני צידה מתאימה לשימוש בכל סוגי הכיריים: האינדוקציה, הגז ותנור. כמו כן, ניתנת לשטיפה במדיח הכלים.
 
**לכל מחבת כפולה יצורף ספר מתכונים ייחודי  של השף אסף גרניט שהותאמו להכנה במחבת המיוחדת. דרך המתכונים של השף תוכלו להכיר את שיטות הבישול החדשות ולטעום את המנות שהוא הרכיב במיוחד עבור השימוש במחבת זו.
 
מחיר : 299 ₪, אחריות ל- 10 שנים.
 
צילום: שירה רז
 
 
את שלל המוצרים החדשים ניתן להשיג ברשת חנויות נעמן ברחבי הארץ
 
 
 

תגובות