פינוקים חדשים מפיטנס: גלידות יוגורט מעולות, פריכיות שוקולד מתוקות וביסקוויטים טעימים

פיטנס התחדשה לאחרונה במספר מוצרים טעימים במיוחד, אבל לשמחתי הם גם כאלה שעדיין מאפשרים לנשנש ולשמור על הגזרה. מדובר בגלידות יוגורט בשלושה טעמים שונים, בפריכיות שוקולד (לבן וחלב) קלילות ונהדרות ובביסקוויטים עם תוספת פירות אדומים ובתוספת צימוקים וגרנולה שיתאימו בדיוק לצד הקפה של הבוקר.
 


גלידת פיטנס יוגורט משפחתית של נסטלה
סדרת גלידות היוגורט החדשה מגיעה בשלושה טעמים - גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות, גלידת יוגורט בתוספת ריפל טופי-בננה,  וגלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה וריפל תות שדה.
 
ולמה בתמונה יש רק שני טעמים- ובכן, כי בן הזוג שלי כל כך אהב את טעם הריפל טופי בננה שהוא חיסל את החבילה כולה בתוך שבוע וזרק את האריזה לפח לפני שהספקתי לצלם... לפחות את שני הטעמים הנוספים הספקתי לצלם לפני שגם הם חוסלו כליל.
 
 
לגלידות החדשות מרקם קליל ומרענן. הן מכילות רכיבי פרי ואפשר להנות מהן ללא חשש מכמות קלוריות גבוהה מכיוון שהן מכילות עד 2.7% שומן ו-63 קלוריות בלבד למנת כדור גלידה (40 גרם). זה הזמן להתפרע!

מדובר בפינוק מושלם כקינוח לארוחה או סתם כשמתחשק משהו מתוק. הטעם המועדף עלי היה ריפל האוכמניות והעוגיות (בעיקר כי אני ובננה "לא חברות", ואני מקווה שיוציאו עוד טעמים נטולי בננה בסדרה). חובב הבננות בבית חיסל כאמור את טעם הטופי בננה וסיפר שהיה מעולה, ואחרי שסיים אותו עבר לגלידה בטעם התות בננה הקלאסי שקיבלה גם היא מחמאות ממנו.
 
מחיר: 22-24 ש"ח ל- 550 גרם.
  
 
פיטנס בר- פריכיות שוקולד
פריכיות המשלבות דגנים מלאים וסיבים תזונתיים יחדיו עם שוקולד חלב ושוקולד לבן מובחר. הפריכיות קלילות וטעימות יותר מכל פריכית שוקולד אחרת שטעמתי. איכותו של השוקולד מורגשת לעומת מוצרים של חברות אחרות, וכדאי להצטייד בחבילה או שתיים לטובת המגירה בעבודה במיוחד לשעת "צניחת הסוכר" של אחר הצהריים כשמרגישים כאילו עומדים להירדם על השולחן.

 
כל מארז מכיל 6 אריזות אישיות ולכל פריכית אריזה נפרדת לשמירת הטריות. אני תמיד מעדיפה מוצרים שארוזים בנפרד כדי שלא תתייבש ותיזרק חצי חבילה כפי שקרה לי לא פעם. מבחינת קלוריות, כל פריכית מכילה עד 73 קלוריות בלבד. לא רע עבור חטיף לנשנוש.
 
מחיר: 13.9 ש"ח למארז.
 
ביסקוויט פיטנס בר
הביסקוויטים החדשים מגיעים בשני טעמים: פירות אדומים וצימוקים שיבולת שועל. בכל מארז של ביסקוויטים 6 יחידות אריזות אישיות TO GO , כל אריזה ארוזה בנפרד לשמירה על טריות מירבית ומכילה 2 ביסקוויטים.
 
 
מבחינת כמות הקלוריות, אריזת 2 ביסקוויטים פיטנס בר עם פירות אדומים מכילה 97 קלוריות  ואריזת 2 ביסקוויטים פיטנס צימוקים ושיבולת שועל מכילה 105 קלוריות למנה. חתיכות הפרי מורגשות היטב בביסקוויטים ותורמות לטעמם העשיר.
 
בשל אופי האריזה מדובר במנות מדודות שעוזרות לשלוט על כמות הנשנושים, ולחלוטין אפשר להסתפק בשתי עוגיות טעימות לצד הקפה של הבוקר או התה של שעה 5.
 
טווח מחירים: 11.9-12.9 ש"ח למארז.
 
את מוצרי פיטנס ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

 

*המוצרים התקבלו להתנסות*

תגובות