הפתעת החודש: אפרופו מצופה בשוקולד

מבין כל המוצרים החדשים על המדף שאני טועמת - אני מודה שמעולם לא ציפיתי שמישהו יחשוב על טעם כזה. אבל מי שלא תהיה, גאון מטורף שכמוך, אני מכירה לא מעט אנשים שהתמכרו לחלוטין למוצר החדש הזה ומחפשים אותו בנרות בחנויות בגללך!
 

אני מדברת, כמובן, על האפרופו מצופה השוקולד, החטיף החדש והממכר של אסם. שילוב טעמים ייחודי שהוא די המאנצ'יז המושלם- מתוק ומלוח משולבים באיזון מושלם ומפתיע. הטעם מזכיר מעט את הבמבה במילוי נוגט, אבל המרקם קראנצ'י ומעניין יותר.
 
צילום: יח"צ אסם
 
בהתחלה תהיתי אם אני מתלהבת ממנו בגלל שאני בהריון, מה שגורם לי לחבב שילובי טעמים לא שגרתיים, אבל כל מי שטעם את החטיף סביבי התלהב מהטעם החדש אז ההשערה הופרכה. בכל מקרה, אם תמיד רציתם לעשות פונדו שוקולד אפרופו - חלומכם התגשם.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 5-4.5 ש"ח.
להשיג ברשתות השיווק.




**החטיף התקבל לטעימה**

תגובות