סדרת הפסטות והרטבים "פרפקטו" - ההשקה המחודשת והמחיר המוזל

אוכל איטלקי הוא החיים עצמם, ואין כמו צלחת פסטה מעלת אדים עם רוטב טעים בחורף קר (או בקיץ, או באביב, או בסתיו אני לא בררנית. באמת).
 
כשזה נוגע לרטבי פסטה ושקשוקה מוכנים, מעטים הם הרטבים שמצליחים באמת לספק תחליף ראוי לרוטב ביתי שמכינים במקום מעגבניות ועשבי תיבול טריים, ועדיין - כשאין זמן ורוצים רוטב מוכן שניתן לשלוף מהמזווה ומצריך רק 5 דקות של חימום - סדרת פרפקטו המחודשת בהחלט נותנת מענה טעים וראוי.
 

סדרת רטבי עגבניות פרפקטו חדשה כוללת 4 טעמים אשר מיוצרים במפעל נסטלה (חברת האם של אסם) בספרד:

·       רוטב עגבניות ובזיליקום,

·       רוטב עגבניות קלאסי

·       רוטב לבולונז – המכיל בצל וגזר

·       רוטב פלפלים לשקשוקה.
 
 
הרטבים החדשים הם בעלי מרקם עשיר עם מגוון של ירקות. מבין הרטבים השונים ניסינו את רוטב העגבניות והבזיליקום ואת רוטב הפלפלים לשקשוקה המסורתית של יום שישי. הכנו פסטה פפיונית, גם היא כמובן מסדרת פרפקטו, חיממנו את הרוטב בסיר קטן חמש דקות עד לרתיחה ורגע לפני שהוא השפריץ על כל העולם ואישתו שפכנו את הרוטב על הפסטה, הוספנו גבינה צהובה מגוררת ובזיליקום מהעציץ שהצלחתי לגדל באדנית בחלון, וקיבלנו מנה צבעונית וטעימה.
 
 
אהבנו במיוחד את העובדה שהרוטב לא היה מתוק מדי, יש יצרניות שכדי לחבב את הרוטב על הצרכן מוסיפות יותר מדי סוכר לטעמנו - כאן זה לא קרה. טעם הבזיליקום לא היה דומיננטי מדי, והרוטב היה סמיך ומוצלח. מי שלא אוהב להרגיש את העגבניות החתוכות ברוטב העגבניות שלו יכול לטחון אותו שתי דקות עם בלנדר ידני בסיר ולקבל רוטב במרקם חלק יותר.
 
 
את רוטב השקשוקה והפלפלים הכנו לפי ההוראות, וגם כאן בתוך חמש דקות הייתה לנו מנה טעימה ומשביעה לארוחת צהריים מהירה.
 
הסדרה תחליף את סדרת רטבי הפסטה של אסם. ובשורה טובה במיוחד לצרכנים - במחירים של הסדרה החדשה  יש הפחתה של כ- 19% מהמחיר ל- 100 גרם.
 
במסגרת ההשקה מתבצעת גם הורדת מחיר של מוצרי פסטה פרפקטו בכ- 15%. המוצרים יגיעו באריזות חדשות וכלל המוצרים בסדרה (14 מוצרים) יהיו במשקל אחיד של 500 גרם.
 

כשרות: פרווה בד"צ וחתם סופר, באישור הרבנות הראשית לישראל

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 
 
 
 
 
**הפסטות והרטבים התקבלו לטעימה**
 

תגובות