הטעמים החדשים של דומינו'ס פיצה ואסף גרניט - הכירו את מהדורת החורף

בעקבות ההצלחה של טעמי הפיצות פרמיום שנולדו משיתוף הפעולה של השף אסף גרניט ופיצה דומינו'ס והתחבבו במהרה על הציבור בישראל- הגיעה לעולם החודש סדרה חדשה של פיצות שף בטעמי חורף מיוחדים. בואו להכיר את הטעמים החדשים ואת המבצע המיוחד לכבוד ההשקה.
 
צילום: דן פרץ
 
קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית.אחרי שניסינו ואהבנו במיוחד את הפיצה פולנטה ופיצה בקרנה, גם הפיצות החדשות לא מאכזבות בזכות הטעמים המיוחדים ושילוב המרכיבים האיכותיים.
 
 
פיצות השף החדשות כוללות שלוש פיצות שונות המשלבות חומרי גלם חדשים ואיכותיים הנאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני.
 
הטעמים - פיצת מלכת השוק המשלבת פרחי כרובית אפויים וקונפי ירקות ברוטב שמנת ועלי תרד, פלנצ'ה עגבניות הכוללת קונפי עגבניות שרי בצבעים, עגבניות מיובשות וצנוברים ופיצת 102 חריפה עם חגיגת זני פלפלים טריים וחריפים בשילוב קונפי שום להקפצת הטעמים.
 
מבין שלושת הטעמים מלכת השוק היא ללא ספק המיוחדת ביותר עם שילוב לא שגרתי של כרובית על גבי פיצה ביחד עם רוטב שמנת אשר מעניק לה טעם קרמי ומוקרם. אני מנחשת שזו הפיצה שאייל שני הכי יאהב מהקולקציה. בנוסף לטעם זה פיצת הפלפלים קרצה לי ביותר והיא ללא ספק חלום שמתגשם עבור כל חובבי החריף באשר הם.
 
פיצת דומינו'ס שף – מלכת השוק:
כיאה למלכה אמתית הפיצה עוטה על עצמה כתר עסיסי בדמות כרובית אפויה בתנור כשהשילוב המיוחד של קונפי עגבניות שרי וקונפי שום מעניקים לה את העסיסיות והטריות של השוק. כדורי הבייבי מוצרלה נימוחים ורכים, גבינת הפרמז'נו פדאנה מגורדת מעל וכל זה מוגש בליווי רוטב שמנת אלפרדו איכותי על מצע עלי תרד טריים ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו עלי פטרוזיליה טריים קצוצים וצנוברים.
 
צילום: דן פרץ
 
פיצת דומינו'ס שף – פלנצ'ה עגבניות:
פיצה שכל כולה חגיגה צבעונית של עגבניות החל מקונפי עגבניות שרי עסיסיות בשני צבעים ועד לעגבניות מיובשות. לחיזוק הטעמים הפיצה מלווה בקונפי שום, גבינת פרמז'נו פדאנה מגורדת בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום ונגיעות של פסטו מפוזרות מעל. כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, לפיזור על ידי הלקוח, צנוברים.
 
צילום: דן פרץ
 
פיצת דומינו'ס שף – 102:
הפיצה החריפה במהדורת החורף מציעה שילוב של שלושה זני פלפלים חריפים: סודני, מיני שיפקה ופלפל דובדבן חריף. אליהם מצטרפים עוד שני סוגי פלפלים קלויים צבעונים, פלפל ירוק טרי וקונפי שום לחיזוק הטעמים. כל זאת, מוגש בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה איכותית. כל אלו, מוגשים על בצק דק בתוספת שמן זית ויוצרים פיצה חריפה לחובבי הז'אנר. ואם כל הפלפלים האלו לא מספקים בצד מוגש צ'ילי גרוס לחיזוק ולהדגשת החריפות.
 
 
צילום: דן פרץ
מבצע ההשקה המיוחד
מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, וכדאי לדעת שיש גם מבצע מיוחד לכבוד ההשקה - מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת 2 מגשי פיצה - פיצת שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה.
 

תגובות