קחו לעצמכם רגע חם - עכשיו בטעמים משודרגים

החורף תמיד עושה חשק להתכרבל על הספה במרתון בינג' של הסדרה האהובה הנוכחית, ותוך כדי ללגום מרק חם במרקם קרמי מפנק שיחמם ויעשה נעים בכל הגוף.
 
אם אין לכם כוח "להעמיד" סיר מרק על האש (כי סיר מרק לא מבשלים אלא "מעמידים"), אבל עדיין ממש מתחשק לכם מרק -  כדאי לכם לנסות את המרקים מהסדרה החדשה של "רגע חם".
 


בסדרה החדשה תמצאו חמישה טעמים - מרק תירס קטיפתי, מרק עגבניות קטיפתי, ומרק אפונה קטיפתי. ובנוסף -  מרק ירקות ומרק עוף, שהם אמנם לא קטיפתיים, אבל כדי שיהיו "מעניינים" יותר הוסיפו לחבילה שלהם שקיות של שקדי מרק, כי כידוע, לפעמים המרק הוא רק תירוץ. נהדר ששקדי המרק מגיעים באריזה נפרדת ולא באותה אריזה עם המרק, וזאת כדי לשמור על הפריכות שלהם.

מארזי האפונה, התירס והעגבניות מכילים 6 סטיקים של מרק נמס. מארזי העוף והירקות מכילים 3 סטיקים של מרק ו- 3 של שקדי מרק.
 
למרקים צריך רק להוסיף מים רותחים ולערבב והם מוכנים בתוך דקה ומהווים פתרון מצוין למי שרוצה מרק חם כאן ועכשיו. גם מבחינה קלורית למי שמקפיד לצרוך רק מוצרים עם מספר קלוריות נמוך לא תהיה כאן בעיה, מכיוון שמרקי התירס, האפונה והעגבניות מכילים 69 קלוריות בלבד, ומרקי העוף והירקות מכילים 99 קלוריות, בעיקר בשל תוספת שקדי המרק.
 
 
מבין שלושת הטעמים שקיבלתי לטעימה אהבנו במיוחד את מרק התירס בעל המרקם הסמיך והעשיר, ואני בהחלט מסוגלת לאכול ממנו בכל יום. גם המרקים האחרים, בטעם עגבניות ובטעם ירקות, לא איכזבו והיו מוצלחים. המרקים אידיאלים לא רק לארוחה קלה בבית אלא גם למגירה בעבודה כפתרון לארוחת ביניים.
 
 
מחיר: 9-10 ש"ח. ולמי שרוצה הנחה של 3 ש"ח למארז - קבלו קופון:
 

תגובות