חומוסטחינה קונפי שום וחומוסטחינה פלפל חריף - הטעמים החדשים של צבר

צבר מחדשים לנו עם טעמים חדשים לכריך המושלם - חומוסטחינה קונפי שום נהדר וחומוסטחינה עם פלפל חריף שישרוף לכם בפה, אבל בדרך טובה. הטעמים החדשים בסדרת הפרימיום "חומוטחינה" מכילים 40% טחינה גולמית משובחת ובריאה יותר מממרחים אחרים בזכות אחוז החלבון הגבוה.
 
 
ניסינו את הטעמים החדשים בבית והתאהבנו. תוספת של קונפי שום היא תוספת מבורכת ומשובחת בהמון מנות שונות והיא משתלבת נהדר גם עם מנת החומוסטחינה. המרקם נימוח, הטעם מתקתק מעט והשילוב נהדר.
 
בתוספת השניה הפלפלים חריפים (מאוד!), וכמותם נדיבה, ולכן כל מי שלא מסוגל לאכול חריף כדאי שישמור מרחק, אבל עבור חובבי החריף, כמוני, זו חגיגה.
 
הכריך המושלם שהכנתי לי השבוע כלל למשל לחמניה, שבצידה האחד חומוסטחינה פלפלים חריפים, בצידה השני סלט חצילים במיונז של צבר, ובתוכה סלמי סרוולט, חמוצים ועגבניות שרי. ליקקתי את האצבעות.
 

את סדרת סלטי "חומוסטחינה" פיתחו צבר בשיתוף היועץ הקולינרי של החברה, השף אבי לוי, לדבריו, "קונפי שום הוא אחד השידוכים המוצלחים והמעניינים לחומוס והוא מיוצר בתהליך בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה, בו שיני שום שלמות עוברות טיגון איטי בשמן איכותי, עד לפתיחת הטעמים המתקתקים והעדינים של השום. השום עובר טיגון עדין ובשידוך עם החומוס העשיר שלנו מתקבל מוצר טעים להפליא שיכול לשדרג כל ארוחה. במוצר הנוסף, הבאנו תוספת חריפה ביותר, המתאימה לחובבי חריף אמיצים במיוחד, של פלפלים קלויים ומטוגנים. כל זאת מתוך הכרה והבנה של הקהל הישראלי, שאוהב חריף, אבל לא כל חריף אלא חריף אש! שילוב זה פותח את התיאבון ונותן מענה לאוהבי החומוס, עם תוספת טעימה ונועזת."
 
 
 
 

תגובות