בקבוקי אוויאן בעיצוב כריסטיאן לקרואה - המהודרה המוגבלת

אני אוהבת עיצובים מיוחדים ושוברי שיגרה של מוצרים מוכרים ואהובים, כן, אותם עיצובים מיוחדים שאחרי 20 שנה שומעים על מישהו עם הרבה יותר מדי כסף שקנה אותם בעשרות אלפי שקלים באיביי.
 
גם ב-evian, מותג המים המינראלים מהרי האלפים, אוהבים לחדש ולשבור שגרה עם עיצובים מעניינים. לרגל חגיגות העשור לבקבוקי המהדורה המוגבלת השיקה אויאן עיצוב מיוחד ויפהפה לבקבוקי המים המינראלים. על העיצוב המיוחד אמון מותג האופנה קריסטיאן לקרואה, אשר שיתופי הפעולה שלו עם החברה החל משנת 2007 הפכו כבר לשם דבר וסללו את הדרך לעשור של שיתופי פעולה אייקונים עם מעצבי האופנה הגדולים בעולם, ובכל שנה ממתינים חובבי העיצוב לגלות את העיצוב המפתיע של השנה.
 
 

השנה, כמחווה לרוח הנעורים של evian, כרסיטיאן לקרואה ממציא מחדש את דפוס הפסאו המפורסם של הבית ששימש לעיצוב הבקבוק בדיוק לפני עשר שנים. צמד הבקבוקים לשנת 2017 הינו שילוב של הרוח של evian  "לחיות צעיר" (Live Young) ו-"שמחת חיים" (joie de vivre), המוטו של כריסטיאן לקרואה שגם הוא חוגג השנה 30 שנות פעילות.
 
מאז הקמתו בית ההוט קוטור של כריסטיאן לקרואה שיקף ערכים הקשורים לחדוות נעורים. המסורת של החיים הפריזאים הולידה את המוטו המרכזי של הבית שהינו שמחת חיים ובעיצוביו הוא שאף לבטא ערכים של שובבות, צבעוניות וקסם,     ערכים שללא ספק מלווים את כל מי שמרגיש צעיר בליבו. דפוס הפסאו האייקוני של לקרואה הומצא לפני עשור במיוחד עבור שיתוף הפעולה עם אויאן, כפועל יוצא מהצלחתו נולדה המחווה לחזור לדפוס זה בדרך מחודשת וצבעונית יותר. זהו כמובן דפוס שמאד מזוהה עם הבית אך בד בבד מסמל גם את הצעד הראשון של אויאן בעולם האופנה.
 
הגרסה הצבעונית לדפוס הפסאו המחודש שמופיע על צמד הבקבוקים (האחד כחול והשני ורוד) מהווה ביטוי לעולם התוכן היצירתי של כריסטיאן לקרואה כיום: פריזאי, ראוותני וצעיר מתמיד. הבקבוק הכחול נקרא "זריחה" ומסמל את הצבעוניות המשתנה של האופק המקבל את פנינו בכל בוקר, הבקבוק הורוד נקרא "שקיעה" והוא מייצג את הצבעוניות המשתנה ברגע בו היום והלילה מתמזגים יחדיו לקראת רגעי הכייף וההנאה הצפויים בהמשך.
 
 
 
 
 
השנה יוצרו כמיליון בקבוקים בפורמט של 750 מ"ל זכוכית שימכרו ברחבי העולם.
 
מחיר מומלץ לצרכן - 59 ₪.
 
ניתן להשיג את בקבוקי המהדורה המוגבלת בEDITION   - חנות קונספט לעיצוב בנווה צדק ובמעדניות, מרכולים וחנויות יין נבחרות  ברחבי הארץ. לפרטים מומלץ לפנות למשרדי היבואן, קבוצת צרפת ישראל, בטלפון  09-7411774

 

תגובות