החטיפים החדשים שלא תפסיקו לנשנש: במבה שהתחפשה וביסלי מאנץ'

שני חטיפים חדשים וטעימים הגיעו למדף החטיפים - במבה שהתחפשה וביסלי מאנץ' עם פיצוחים פריכים. לשניהם פוטנציאל התמכרות גבוה במיוחד משום שפשוט קשה להפסיק לנשנש אותם!


הבמבה שהתחפשה
לכבוד פורים התחפשה הבמבה השובבה לבייגלה שמיניות, והשקית של הבמבה קיבלה אריזה משמחת וצבעונית במיוחד באריזת פורים. קלאסית לשילוב במשלוח המנות.

"הבייגמבה" או אולי "הבמבייגל" היא גרסה פריכה עדינה ונימוחה יותר של הבמבה המוכרת, מה שגרם לכך שהשקית חוסלה במהירות שיא ולא נותר לא בייגלה ולא במבה.

אסם כבר ייצרה בעבר במבה בצורות שונות, שהתקבלו באהדה על ידי הצרכנים, ביניהן: במבה קוביות, ובמבה עגולה. לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים: "קטגוריית חטיפי הבוטנים נמצאת בצמיחה מול שנה שעברה, בין השאר בזכות חדשניות שהושקו. אנו מאמינים כי הבמבה שהתחפשה, שמביאה איתה שמחה, צבעוניות וחוויה כייפית, תשמח את הילדים לקראת פורים ותהווה פריט מבוקש במשלוחי המנות".

מחיר מומלץ: במבה שהתחפשה 3-4.5 ₪ ל 60 גרם
כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית לכל ימות השנה / חרל"פ / רבנות שדרות / כשר לפסח
להשיג בכלל השוק (שופרסל, מגה, רשתות פרטיות, שוק פרטי) - במדף החטיפים וחוץ מדף
 
 
ביסלי מאנץ' - ביסלי בשילוב מאנצ'יז
גם ביסלי וגם מאנצ'יז הם סוג של "גילטי פלאז'ר", וכשמשלבים ביניהם זה בכלל תענוג אסור רציני. זו הפעם הראשונה בישראל בה מחברת חברה כלשהי בין חטיף לפיצוחים, וזו "מתיחת פנים" חביבה לביסלי המוכר.
 
 
"ביסלי מאנץ'" הושק בשני טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי מכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים והמקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים. שניהם טעימים וממכרים באותה המידה, ונעלמו במהירות מסחררת, שמחייבת לשווק אריזות גדולות יותר שלהם.
 
 
לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: " ההשקה הייחודית של ביסלי מאנץ' נועדה להפתיע את הצרכנים שלנו עם שילוב מקורי, שאין דומה לו בשוק החטיפים בישראל. קטגוריית החטיפים באסם מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים והצרכנים מצפים להשקות חדשות ומקבלים אותן בהתלהבות. ביסלי המחזיק בנתח שוק משמעותי של כ- 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים, מתרחב לעולם חדש ואנו מאמינים כי הצרכנים ייהנו מהשילוב הייחודי של ביסלי ופיצוחים."
 
מחיר מומלץ לצרכן - 2.5 ₪ ל- 50 גרם.

תגובות