חדש על המדף: טחינה שוקולד, קציצות קינואה וברוקולי, קמח בסגירה חוזרת וקטשופ 18 העגבניות

כמה מוצרים טעימים חדשים עלו על המדפים בעת האחרונה:


טחינה שוקולד וטחינה סילאן
חברת "אחוה" משווקת לרגל חג הפסח ממרחי טחינה עם שוקולד וסילאן בעלי ערכים תזונתיים גבוהים. ממרחי הטחינה החדשים של אחוה, זוכי מוצר השנה לשנת 2017, מכילים טחינה גולמית משומשום מלא, טעימים להפליא, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל.

לטעם הטחינה סילאן התמכרתי כבר לפני מספר חודשים, וכעת טעמתי גם את הטחינה שוקולד ללא תוספת סוכר, שטעמה מזכיר שוקולד מריר. גם הממרח החדש מוצלח ביותר ובריא יותר ממרחי שוקולד אחרים.

 
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוס מצה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי נקיפות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
 
קציצות קינואה וברוקולי מבית טבעול
טבעול משיקה מוצר חדש בסדרת 99 קלוריות: קציצות קינואה וברוקולי המכילות 99 קלוריות ל- 2 יחידות. הקינואה מהווה חומר גלם איכותי ומוגדרת כ- superfood. היא בעלת ערך תזונתי גבוה, מכילה חלבון ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.

קציצות קינואה וברוקולי החדשות מצטרפות לשאר המוצרים בסדרה המכילים כולם 99 קלוריות למנה: שניצל תרד 99, שניצל תירס 99, שניצל ברוקולי 99, שניצל מן הצומח 99, המבורגר מן הצומח, קבב מתובל מן הצומח וחזה בגריל מן הצומח.

במקום לאכול עוד פעם חביתה בארוחת ערב, כדאי לנסות את קציצות הקינואה - ברוקולי הטעימות והחדשות של טבעול.  הן דלות בקלוריות, קלילות ומוצלחות עד כדי כך שגם מי שאינו חובב קינואה עשוי לאהוב אותן, כמו שקרה אצלנו. אידיאליות לצד סלט או ירקות חתוכים.


מחיר - 29.6 ש"ח, ויש גם קופון הנחה. תהנו.
 
קטשופ אסם מ- 18 עגבניות
הקטשופ האהוב והמוכר מתחדש באריזה חדשה שמזכירה לכולנו שהוא מכיל יותר עגבניות מכל מתחרה בקטגוריה שלו - כל מיכל קטשופ אסם מכיל 18 עגבניות(!) והקטשופ עשוי מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומר משמר וללא צבע מאכל. אז אל תרגישו רע  כשאתם אוכלים קטשופ עם הצ'יפס והשניצל שלכם, כי יש סיבה שהקטשופ כל כך טעים, והיא טבעית לחלוטין.

 
כשר-פרווה, בהשגחת הבד”ץ ירושלים העדה החרדית.
 
מחיר - 10-12.9 ש"ח.


 
 
קמח שופרסל עם סגירה חוזרת
הגיע הזמן שההמצאה הזו תגיע לעולם! במקום לפתוח מארזי נייר או פלסטיק של קמח שכמעט תמיד נשפך מהם הקמח בפתיחה חוזרת, ואף פעם לא באמת נוח לסגור אותם שוב - פשוט פתחו את הפקק במארזי הקמח פרימיום החדשים של שופרסל.
 
כשתסיימו את השימוש ותוציאו מהאריזה את כמות הקמח הדרושה לכם - סיגרו את הפקק עד השימוש הבא. אין יותר פשוט מזה, ואני מקווה שכל החברות ילמדו ויפנימו ושניתקל ביותר אריזות כאלה על המדפים.
 
הקמח מסדרת הפרימיום מצוין ואידיאלי למאפים מלוחים ומתוקים, וגם מחירו, כחלק מהמותג הפרטי של שופרסל, אינו יקר.



מחיר - 7.90 ש"ח ל- 750 גרם.
 
 

תגובות