קולקציית הגלידות הלוהטת של נסטלה לקיץ 2017

אין דבר מפנק יותר מצידנית מלאת גלידות, במיוחד כשהיא מכילה את הקולקצייה החדשה והלוהטת של גלידות נסטלה לקיץ 2017!


מה בקולקצייה?


סורבה La Frutta 
 גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה - פירות אדומים. בנוסף יושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה.

מוצרי La Frutta מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל שלגון בין 67-90 קלוריות בלבד. מדובר בסורבה קליל שיהיה המרענן האולטימטיבי לקיץ הזה. הסורבה מכיל 50% פרי, ואינו מכיל הרבה קלוריות (42-44 קלוריות לכדור) כך שאפשר להתפנק בכיף. גם השלגונים בסדרה מכילים בין 67-90 קלוריות בלבד.



מכיוון שהסורבה אינו חלבי כמובן הוא יתאים במיוחד כקינוח לרגישים לגלוקוז, ולמי שמעדיפים קינוחים מבוססי פרי. הסורבה אידיאלי להכנת מילקשייקים מרעננים בקלי קלות, ודוגמה למילקשייק כזה תמצאו כאן.

 
 
גלידות שמנת מסדרת JOYA COLLECTION
בסדרת המיני של שלגוני השמנת העשירים JOYA COLLECTION יושקו שני טעמים חדשים: שוקולד פאדג' וקוקוס פאדג'. כל שלגון מכיל עד 250 קלוריות. בנוסף, שלגוני JOYA קלאסיק חוזרים בגודל רגיל ואליהם יצטרף טעם חדש - עוגת גבינה-תות.

טעמתי את השוקולד פאדג' שאפילו קושט במה שנראה כמו פירורי בראוניז, והיה במרקם שוקולדי עשיר ומפנק. תענוג לכל חובבי השוקולד.

למי שמעדיף טעמים מעודנים ו"וניליים" יותר - שלגון עוגת הגבינה- תות יתאים יותר. גם הוא עשיר מאוד במרקמו וטעמו נהדר, אך הוא קליל ועדין יותר משלגוני השוקולד.




















לבני הנוער: "אתגר Play" וטילון אקסטרים שכולו שוקולד
גלידות נסטלה משיקה את Play  - שלגון בטעם מסטיק-תות. השקת השלגון תגובה בפעילות עם יוטיוברים מובילים בתוך ערוץ היוטיוב, אשר יניעו את בני הנוער להיענות לאתגרים מדליקים שיופיעו על מקל של כל שלגון, ויזכו את המשתתפים בפרסים שווים.
 
בנוסף תשיק נסטלה טילון אקסטרים שיעיף את חובבי השוקולד עשוי וופל שוקולד, בתוכו גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג' ומעליו מטבע שוקולד.

נסטלה קראנץ'
גם מותג קראנץ' הפופולארי בקרב בני הנוער מתרחב  עם השקת  ריבועי קראנץ' בקופסא בטעמי וניל ושוקולד  ושלגון קראנץ' בטעם שוקולד לבן  - גלידת וניל בציפוי שוקולד לבן, עם ליבת שוקולד ונוגט, שאליו אני מכורה לחלוטין והוא השלגון המועדף עלי מכל הקולקצייה הרחבה.

 
 

חדשנות בקטגוריית הילדים: PUSH IT  - גלידת מסטיק בתוך מזרק
PUSH IT - מזרק גלידה לילדים אותו משיקה גלידות נסטלה הוא פיתוח ישראלי הנחשב לחידוש עולמי בתחום הגלידות. הגלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה ופקק אכיל משוקולד. כמו כן יחזרו הקיץ להיטי הילדים: שלגון "צומצום" ושלגון "מיניונים", אליהם יצורפו בובות מדליקות חדשות.
 

תגובות