החומוסיה של מיקי - ששה סוגי חומוס שונים לכבוד יום העצמאות והפעילות המיוחדת בעמוד הפייסבוק

מותג הסלטים האהוב "מעדני מיקי" משיק לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות נפלאות- סדרת "החומוסייה של מיקי", ומשיק בנוסף פעילות מיוחדת בעמוד הפייסבוק בה יכולים הגולשים לזכות בסדרת החומוס החדשה.
 
 
 
 

סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים במיוחד, שיהפכו את הבית הפרטי שלכם לחומוסייה אותנטית. המתכון לסדרה החדשה הותאם במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, נבדק ואושר ע"י מנגבי חומוס ידועים וגדולי השפים בישראל.
 
כל חומרי הגלם המרכיבים את הסדרה נבחרו בקפידה יתרה. החומוס אינו כולל כולסטרול ושומן טרנס ומוצע לצרכן במחיר שווה לכל כיס במשך כל השנה- בכל קנייה של גביע הצרכן יחסוך בין שקל לשלושה שקלים. הסדרה מתוכננת להימכר בשלב הראשון בכל הרשת הרביעית והמינימרקטים, וברשת שופרסל ומגה בשלב השני.
 
מה בסדרה?
 
חומוס צנובר-חומוס לניגוב ממש כמו בחומוסייה! הצנוברים נקלים בשיטה מסורתית המעניקה ארומה מיוחדת. השילוב בין החומוס לצנובר יוצר טעם עשיר ומשמח בחך. ניסינו את החומוס בבית ושמחנו לגלות שבמעדני מיקי לא חסכו בתוספת הטעימה ולמרות שמדובר בתוספת יקרה - יש לא מעט צנוברים כתוספת לחומוס, ומחיר אריזת החומוס נותר נמוך והוגן מאוד.
 
 

חומוס חריף- המתכון הסודי לאריסה של סבתא שלביה נוסף לחומוס העשיר. התוצאה שילוב טעמים מיוחדים במינם.
 
חומוס  שיפקה- מתכון ירושלמי אותנטי עם פלפל שיפקה חריף אש.

חומוס טחינה- בתוספת טחינה מעולה ואיכותית במיוחד עם טעם שומשום קלוי מודגש. 
 
חומוס מסבחה- רוצים להרגיש בחומסייה בסלון שלכם? הגרגרים הטריים, עשבי תיבול והתבלינים האותנטיים הם בדיוק מה שאתם צריכים לאירוח מושלם.

חומוס אסלי- למי שאוהב את החומוס שלו ללא כל תוספת או מעדיף להתפרע בעצמו. חומוס חלק עם מרקם וטעם עשיר. ניתן לנגב או לאכול בכפית, להוסיף שמן זית, פטריות מטוגנות או כל מה שמתחשק לכם.
 
מחירים: 7.90-9.90 ₪ .
כל המוצרים כשרים בהשגחת הרב לנדא. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
 
צילום: תמוז רחמן

אודות שוק הסלטים המוכנים ושוק החומוס המוכן
הצרכן הישראלי הוא צרכן החומוס הגדול בעולם עם צריכה שנתית ממוצעת של 10 ק"ג לבית אב בשנה(!). בסקר שנערך בשנת 2013 על ידי "שריד מכוני מחקר", החומוס של מעדני מיקי, שמחזיק בנתח שוק של כ-12% (כמותי), היה המנצח הגדול של הסקר והוביל כמעט בכל הפרמטרים על החומוס של המתחרים.


החומוסיה של מיקי בפייסבוק - רוצים לזכות גם? 

רוצים ליהנות גם מהחומוסיה של מיקי אצלכם בבית - השתתפו בפעילות בעמוד הפייסבוק של מעדני מיקי, ואולי תזכו!

לעמוד הפייסבוק של מעדני מיקי ליחצו כאן.



 

תגובות