ביסלי ובלאק בורגר משתפים פעולה - ואתם מקבלים טעמים מפתיעים ושנה חינם של חברות במועדון!

ביסלי ממשיכים לחדש לנו עם טעמים מגוונים ומסקרנים. הפעם יצרו בביסלי שיתוף פעולה עם רשת המסעדות "Black" וכך נוצרו שני טעמים חדשים במהדורה מיוחדת ומוגבלת' בטעמי מנות הדגל האהובות של BLACK  - ביסלי בטעם כנפיים לוהטות, וביסלי בטעם המבורגר BLACK BURGER
 
 
 
 
במהלך ההשקה רשת Black Burger תגיש בכל סניפי הרשת את שתי מנות הדגל שלה עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה. המבוגר עם שבבי ביסלי - קראנץ ביסלי בורגר ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי - "ביסלי ווינגז".
 
בנוסף, כל מי שירכוש במסעדות BLACK, מנה מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.
 
 
 
 
 
טעמנו את הטעמים החדשים וגילינו שהם די דומים לביסלי גריל וביסלי ברביקיו הרגילים, אבל עם טוויסטים מעניינים. כך למשל לטעם הכנפיים החריפות הוסיפו צ'ילי שמוסיף לו פיקנטיות עדינה ביותר, והוא מגיע בצורה של מעין חלק מביסלי גריל, אבל בענק.
 
טעם ההמבורגר מזכיר מאוד את טעם הברביקיו הרגיל, בתוספת תבלינים שמחזקים את טעם הברביקיו וגם הוא מגיע בגודל ענק.

מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
 
 
 
 
 
חברות במועדון Black  במתנה
 
הטבה מיוחדת למימוש עד ל-31.7.2017: כל מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יקבל הטבה ייחודית ברשת BLACK. על האריזה מצורפת הזמנה להצטרף חינם למועדון הלקוחות של BLACK למשך שנה. המועדון מעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת.
 
 
 

תגובות