חדש על המדף: קטשופ מופחת סוכר, סדרת נקניקיות גורמה וצ'יפס מוכן

הפעם בחדש על המדף - 3 מוצרים שמרכיבים ביחד ארוחה מהירה וטעימה - נקניקיות פרימיום מעולות מבית יחיעם, צ'יפס קפוא של שופרסל וקטשופ מופחת סוכר מבית אסם.
 


 
נקניקיות פרמיום לאוהבי בשר מבית חברת "מעדני יחיעם"
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה פרי שיתוף פעולה והסכם ידע עם קונצרן המזון WIESENHOF מגרמניה. בשלב הראשון יושקו בסדרה שלושה סוגי נקניקיות פרמיום חדשות: וינר, קנאקרס וקרקובר באריזות 225 – 280 גרם בעיצוב מיוחד.
 
צילום: אריה ויסמין
 
הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. מצוינות בהכנה על האש, כמנה עיקרית, כתוספת לתבשילים וכפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה.
 

סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.
 
אנחנו בחרנו לטגן את הנקניקיות במחבת ולתת צריבה קצרה מכל הצדדים לפני שהן עברו לצלחת. הנקניקיות היו עסיסיות וטעימות ובהחלט מיוחדות ואיכותיות יותר מנקניקיות אחרות ממדפי הנקניקיות בסופר, כך שנמשיך לרכוש את הנקניקיות מסדרת הפרימיום בעתיד.
 
בתמונה - נקניקיות הקרקובר הנהדרות, מיטגנות במחבת:
 

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 
 
קטשופ אסם החדש - 18 עגבניות ו- 50% פחות סוכר
חברת אסם השיקה קטשופ חדש מופחת 50% סוכר ומופחת 25% נתרן. הקטשופ החדש יוצא לשוק בתום חודשים ארוכים של פיתוח, לאחר שהחברה הצליחה לעשות את ההפחתות ללא שימוש בממתיקים מוספים.
 
אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון בקבוצת אסם, אומר כי האתגר העיקרי בפיתוח היה לשמור על כמות העגבניות לבקבוק, שהיא המדד החשוב ביותר באיכות הקטשופ. אסם הצליחה להפחית את כמות הסוכר והנתרן תוך שמירה על כמות של 18 עגבניות לבקבוק (לדבריו, גדולה משמעותית מכל מוצרי הקטשופ האחרים על המדף).
 
 
לדבריו: "משרד הבריאות דורש לסמן בסימון אדום כל מוצר שיכיל יותר מ-22.5 גרם סוכר במוצר. בקטשופ אסם מופחת הסוכר והנתרן יש רק 12.6 גרם סוכר. כלומר כמחצית מהמקסימום שהתיר משרד הבריאות. גם בנתרן המצב דומה. משרד הבריאות דורש לסמן  בסימון אדום כל מוצר המכיל יותר מ- 800 מ"ג נתרן במוצר. בקטשופ המופחת יש רק 520 מ"ג, שליש פחות מדרישת משרד הבריאות", מציין בן אסאייג.
 
מה שהכי טוב בקטשופ החדש הוא שלא מרגישים שינוי אמיתי בטעמו לעומת הגרסה הקודמת שהכילה יותר סוכר והוא עובר בקלות מבחני טעימה של בני הבית שלא הרגישו שבוצעה "החלפת קטשופים" חשאית. מעכשיו זיכרו שלצ'יפס שלכם יש חבר חדש מופחת סוכר וחפשו אותו בחנות.  
 
הקטשופ בכשרות בד"צ.
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
מחיר: 10.90 ש"ח.
 
סדרת הצ'יפסים הקפואים של שופרסל
שופרסל השיקה סדרת מוצרי צ'יפס קפוא, הכוללת צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק עבה, צ'יפס דק וצ'יפס מזוגזג.
מבין מוצרי הסדרה ניסיתי את הצ'יפס הקלאסי שקיבל הזהבה בתנור ואחר כך החלטתי שכדי לקבל קריספיות נוספת יועבר הצ'יפס גם למחבת עם מעט שמן זית, מה ששדרג את טעמו ואת מרקמו. פתרון מהיר ומוצלח אם אין תפוחי אדמה בבית, או שאלה שיש הפכו לירוקים או הנביטו "עיניים" וחייבים לזרוק אותם, אבל ממש מתחשק צ'יפס.
 
 
מחיר: 23.90 ש"ח ל- 1.5 ק"ג.
 
 
 
 
 
 
 


תגובות