חדש על המדף: גבינות טבעוניות "משו-משו", מיני חטיפי חלוה, נשנושי טורטית פסק זמן וטוויסט, ופיטנס דגנים מלאים בטעמים חדשים

מוצרים חדשים וטעימים במיוחד עלו לאחרונה על מדפי הסופרמרקט: גבינות טבעוניות בטעמים חדשים שישדרגו את הפיצות המאפים והסנדוויצ'ים של כל טבעוני ורגיש ללקטוז, מיני חטיפי חלוה של חברת "אחוה" בטעמים מפנקים שונים, נשנושים חדשים מהחטיפים המוכרים של עלית- פסק זמן, טוויסט וטורטית, ודגני בוקר פיטנס בתוספת שיבלת שוער וויטמינים.

"אחוה" משיקה -מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים באריזה מהודרת

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארזים חדשים למוצרי החלוה מתוצרתה: מארז חטיפי מיני חלוה בטעמים ומארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר.

מארז חטיפי מיני חלוה כולל 18 חטיפים בטעמים בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. החטיפים נמכרים בקופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת טריות.

צילום: יעל האן

החטיפים הבריאים של אחווה ממכרים כרגיל, אני אוהבת במיוחד את החלוה עם פולי הקקאו שנגמרת תמיד ראשונה באריזה. אחר כך החלוה עם הפיסטוק ובסוף מחוסלת גם החלוה בטעם וניל. אחר כך פונים לחלוה מופחתת הסוכר ומתענגים גם עליה בזכות המרקם העשיר והטעם המעולה.

מכיוון שהחטיפים הם בגודל מיני אין רגשות אשם כשמנשנשים אותם, אם כי מנסיוני ממש קשה להסתפק רק באחד.


החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים. חטיפי החלוה ללא סוכר מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלוה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים
ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים.

מגוררת לפיצה וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה, מבית חברת "משו-משו"
בשורה לצרכנים בתחום תחליפי החלב שתשמח מאוד את חבריי הטבעונים והרגישים ללקטוז: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות ומלוחות טבעוניות, משיק מותג "משומשו", בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", שני מוצרים חדשים לראשונה בישראל: מגורדת לפיצה ואפיה וגוש מעודנת לאפיה  בטעם ריקוטה.


הגבינות הטבעוניות החדשות מיוצרות מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים. מגורדת לפיצה ואפיה תשווק באריזת 200 גרם, והיא נפלאה להכנת פיצות, פשטידות ומאפים מלוחים. גוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה, באריזת 300 גרם, מצוינת לשימוש לעוגות גבינה ומאפים מתוקים וכמו כן נהדרת גם לשימוש בסנדוויצ'ים ובקינוחים קרים.

השתמשתי בגבינה הצהובה המגוררת בפשטידות על תקן גבינה צהובה, ונרשמה התפעלות מהטעם המעולה שלה שהיווה תחליף מושלם לגבינה הצהובה מבלי שהיה הבדל בטעם של הפשטידה. בריקוטה עשינו שימוש במאפה בצק עלים מתוק וגם שם היוותה הגבינה תחליף ראוי ומשובח.


לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח לאחרונה ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאיננו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות מסדרת "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

לדברי היזמים, אייל אדוט ועומר אליאב, מותג "משומשו" מבסס את מעמדו בתחום הגבינות הטבעוניות וזוכה להצלחה. "אנו שמחים להביא לקהל הלקוחות מוצרים ללא סויה וללא לקטוז שיהיו בראש ובראשונה טעימים מאוד ואיכותיים. שמנו לנו למטרה לייצר תחליפי גבינות בכל הקטגוריות, ולהציג תחליפים טעימים הנותנים מענה לקהל הטבעוני, לנמנעים מחלב ומוצריו ולשומרי הכשרות".

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות. 
מחיר מומלץ לצרכן: 19 – 21 שקלים לאריזות 200/300 גרם. 


פיטנס דגנים מלאים בתוספת ויטמינים
דגני פיטנס, מותג דגני המבוגרים המוביל בישראל יצאו בהשקה חדשה ובמתכון חדש ומשופר. Fitness החדש כולל תוספת שיבולת שועל מלאה, חומצה פולית וויטמינים מקבוצת B, המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף. מהלך זה תבצע לאחר מהלך חיובי נוסף במסגרתו הופחתה כמות הסוכר באריזות דגני הבוקר, במטרה לשמור על איזון בין רכיבים מזינים ובריאים לטעם נהדר.

ההשקה המחודשת של מותג פיטנס החלה בחודש יוני על מגוון דגני הבוקר ביניהם פיטנס קלאסי, פיטנס פירות, פיטנס שקדים ודבש, פיטנס שוקולד, פיטנס שוקולד מריר.  בהמשך תחול גם על כלל מוצרים נוספים, בינהם פיטנס חטיפי דגנים ופיטנס גרנולה.


פיטנס הם דגני הבוקר המועדפים עלי מכיוון שהם קלילים וטעימים. הפחתת הסוכר הייתה מבורכת, וגם אחריה נשארו דגני הבוקר מצויינים. הפייבוריט שלי הוא שוקולד מריר כי הוא לא מתוק מדי אבל עדיין מתוק מספיק כדי לעזור לי להתעורר בבוקר.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 
כשרות: בית דין פריז, רבנות ראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן - 20-22 ש"ח.

נשנושי עלית - פסק זמן, טוויסט וטורטית

המאנץ' המתוק האולטימטיבי יצא לשוק, והוא מעולה. החטיפים המוכרים, טוויסט, פסק זמן וטורטית במהדורת נשנושים קטנים וטעימים שקשה להפסיק לנשנש. ייתכן שהם אפילו טעימים יותר מהחטיפים המקוריים, ובמיוחד נשנושי הטורטית הממכרים. מומלץ בחום.

מחיר מומלץ לצרכן- 10.90 שקלים לאריזה יחידה במשקל 130 גרם.






תגובות