טנדורי מציגה - "טאלי ללא הפסקה" - הארוחה המשתלמת ביותר בארץ

אנחנו משוגעים על אוכל הודי ולכן אנחנו נהנים במיוחד לבקר במסעדת טנדורי- גם בסניף התל אביבי וגם בזה ההרצלייני. כל המבקרים יודעים שתמיד כיף לראות את החיוך המקסים של רינה כשהיא נעה בחינניות במסעדה, בין הכנת מנה מדהימה אחת לאחרת. למרבה השמחה עכשיו תמצאו את המנות הכל כך מיוחדות והטעימות גם במחיר משתלם במיוחד בזכות מבצע ה-"טאלי ללא הפסקה", שיגרום לכל חובבי האוכל ההודי להזמין ממש עכשיו שולחן בטנדורי.



מגשי הטאלי החדשים, הגדולים והייחודיים המוצעים לקהל הסועדים בסניפי טנדורי תל אביב והרצליה פיתוח מוגשים באהבה עם התבשילים, המטעמים והנאן הלוהט למילוי חוזר -  ללא הפסקה והיא ללא ספק הארוחה הכי משתלמת. מגשי הטאלי מתאימים לאוכלי הבשר, לצמחונים ולטבעונים וגם לנמנעים מגלוטן. ויש גם מיני טאלי עם הפתעה לילדים. 


34 שנות פעילות הפכו את רשת המסעדות טנדורי ואת השפית רינה פושקרנה למילה נרדפת בישראל לאוכל הודי. מסעדות רבות נפתחו ונסגרו, אולם טנדורי שמרה על מעמדה בזכות ההקפדה על איכות חומרי הגלם, טכניקות הבישול המסורתיות ודיוק הטעמים העשירים.


מגשי הטאלי המגוונים מעניקים לקהל הישראלי, חובב האוכל ההודי הזדמנות לחוויית טעמים עשירה ובריאה עם לא פחות מעשר מנות שונות במגש אחד. "חגיגה אמיתית של צבע, טעם וריח" כך לדברי פושקרנה. 


לכל חובבי המטבח ההודי מובטח כי יוכלו להגשים בטנדורי את כל חלומותיהם הקולינריים וצמחונים, טבעונים וחובבי מזון בריאותי ימצאו בה גן עדן גסטרונומי עשיר בטעמים. טאלי ללא הפסקה מספק מענה מושלם לארוחת ערב נעימה ארוחה משפחתית משמחת – וכל זאת במחיר שווה לכל כיס: טאלי טבעוני/צמחוני 46 ₪ / טאלי עם בשר עוף 50 ₪ / לילדים 35 ₪ וכל ילד גם מקבל את המתנה המסורתית שרינה מעניקה כבר 34 שנים בסוף הארוחה.



המבצע מותנה בהזמנת מגש טאלי אישי לכל סועד בשולחן.  

מה מכיל הטאלי?
אורז, דאל- עדשים, פלאק פאניר- תבשיל תרד עם גבינה הודית תוצרת בית / לטבעונים- תבשיל תרד עם תירס ועגבניות, אלו גובי- כרובית ותפוחי אדמה עם צ'ילי, גרגירי חרדל וכוסברה, דלעת לבנה עם תבלינים ועשבי תיבול, צ'יקן טיקה- נתחי העוף המפורסם של פושקרנה ברוטב מאסלה / לטבעונים- תבשיל ירקות, ראיטה- מטבל יוגורט עם עשבי תיבול / לטבעונים- ירקות טריים, מתוק- גולאב ג'אמון /  לטבעונים- סלט פירות, רוטי לחם הודי מקמח מלא, עמבה הודית.

בטנדורי הרצליה הטאלי מוגש בכל יום בערב מלבד ערב שישי. 
רחוב משכית 32 הרצליה פיתוח. 09.9546702 שעות פתיחה א-ו: 12:00-15:30, 19:00-24:30. שבת: 13:00-16:30, 19:00-24:30.     

בטנדורי תל אביב מוגש הטאלי בכל יום מלבד יום שישי בערב. 
רח' זמנהוף 2 תל אביב, טל':  03-6296185. 

לאתר טנדורי: https://tandoori.co.il/he/

לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/tandoori.il/

      


תגובות