טעמים חדשים ומעניינים מפיטנס: חטיפי פירות יער, משמש ואפרסק ופריכיות דקות ונימוחות

החודש ניסינו כמה מוצרים חדשים ומעניינים מפיטנס, שמצליחים להיות טעימים גם עם מעט קלוריות - סדרת חטיפי דגנים FITNESS בר עם פירות יער ועם אפרסק ומשמש, וסדרת פריכיות דקות וקלילות שמנסות בפה. 



חטיפי FITNESS בר בטעמים חדשים
סדרת חטיפי הדגנים בטעמים משלבת דגנים מלאים, שיבולת שועל מלאה ויטמינים מקבוצת B, המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף ובתוספת פרי. בכל מאגדת ישנן 6 אריזות אישיות, קלות לנשיאה, וארוזות בנפרד לשמירה על הטריות. אריזה אישית מכילה כ-93 קלוריות לחטיף במשקל 23.5 גרם.

סדרת מוצרי Fitness מהווה שילוב מנצח בין טעם מעולה לרכיבים מזינים. הטעמים החדשים משלבים טעמים מתוקים וחמצמצים (במיוחד פירות היער), והם טעימים ומצויינים כחטיף בין ארוחות או כארוחה קטנה "על הדרך". תמיד כדאי שיהיה חטיף בתיק או המגירה בעבודה לרגעי משבר וצניחות אנרגיה. 

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


פיטנס פריכיות דקות דגנים וקינואה
מותג פיטנס מתרחב לתחום תחליפי הלחם עם פריכיות דקות דקות וטעימות במרקם נימוח ורך במיוחד, שאין שום קשר בינו לבין הדיקטים שהיינו אוכלים פעם. סוף סוף ניתן לשלב בארוחת הבוקר והערב תחליף לחם גם דיאטטי וגם טעים במיוחד עם ממרח ואפילו בלי. 

המרקם של הפריכיות החדשות עדין אבל לא מתפרק ביד, אפילו כשמורחים עליו ממרחים כמו חמאת בוטנים שהם בעלי "פוטנציאל פירוק פריכיות" גבוה בזמן המריחה. 

הפריכיות גם זולות בקלוריות - כל פריכית דגנים מלאים מכילה 15 קלוריות לפריכית. הסדרה כוללת 2 מוצרים: פריכיות 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה, מבין שני הטעמים אהבנו במיוחד את טעם הקינואה המיוחד. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  





תגובות