חדש על המדף: ממרחי טחינה לפסח, דגני בוקר שהם בשורה לרגישים לגלוטן, חלוה בטעמים חדשים ווופל טילון שוקון

הפעם במדור "חדש על המדף" - כמה מוצרים טעימים במיוחד שניתן למצוא כעת במדפי הסופרמרקטים, בהם ממרחים מתוקים וטעימים לפסח, חלוה בטעמים חדשים, וופל טילון שוקולדי ודגני בוקר ללא גלוטן. 



ממרחי טחינה מתוקים ועוגיות מתוקות לפסח מבית חברת אחוה

חברת אחוה משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות בשלושה טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוציפס. בנוסף, משווקת החברה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא כשרים לפסח: ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן. 

ממרחי הטחינה של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. ממרחי הטחינה המתוקים מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה. אצלנו בבית אהבנו במיוחד את הטחינה עם סילאן ותמיד ניתן למצוא אותה אצלנו. 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוס מצה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו". 

כשר לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית ליתר ימות השנה. 

מחיר מומלץ לצרכן ממרחי טחינה: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם. 
מחיר מומלץ לצרכן עוגות כשרות לפסח: 8 – 10 שקלים לאריזת 350 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 



צילום: יעל האן

דגני בוקר ללא גלוטן מבית ריפשרש - במילוי קרם שוקולד ובמילוי נוגט

Refresh משיקה דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט. דגני הבוקר של Refresh עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המשולם לקרם השוקולד והנוגט העשיר. דרך נפלאה לילדים ומבוגרים שאינם אוכלים גלוטן לפתוח את הבוקר או לנשנש במהלך היום דגני בוקר במילוי טעים, ליהנות מכל ביס ובמחיר השווה לכל כיס. 

דגני הבוקר מתוצרת Refresh ללא חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון. דגני הבוקר החדשים מזכירים מאוד במראה ובטעם את דגני הבוקר "כריות", והם מהווים פתרון מעולה וטעים לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן. ניתן לאכול אותם עם או בלי חלב וההנאה מובטחת בכל מצב. אהבתי את העובדה שבניגוד לחברות אחרות שקובעות תו מחיר גבוה במיוחד על מוצרים ללא גלוטן, בריפרש קבעו מחיר הוגן ביותר ושווה לכל כיס. 

יצרנית המוצרים ללא גלוטן Refresh, מתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, מפעל החברה שוכן בשדות נגב שליד נתיבות ומעסיק כ-200 עובדים. החברה פועלת מתוך מטרה להנגיש את המוצרים ללא גלוטן לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים הגונים.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 ₪ לאריזת 375 גרם. 
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 




סדרת מוצרי חלוה חדשה מבית "אחווה" - חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות 

חברת אחוה משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם. 

חלוה של אחווה היא התמכרות ישנה שלי, ואני אוהבת את העובדה שבחברה לא מפסיקים לחדש ולגוון עם טעמים מיוחדים. טעמנו מטעמי החלוה החדשים ונהנינו מכל ביס. טעם הדבש שקדים מתוק אך המתיקות מאוזנת ולא מוגזמת, והקראנצ'יות מוסיפה רבות להנאה. גם טעם הפיסטוק עדין ונהדר. ממש ליהנות מחווית השוק אבל עם נוחות הקניה מהסופר הביתי 

חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8 שקלים, מחיר היכרות: 5 – 6 שקלים לאריזת 200 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 


שוקון - גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד, עם פצפוצי אורז

חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" משיקה גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז:  שוקון 

מדובר בגביע וופל קרמלי פריך במילוי קרם ופצפוצי אורז, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, בטעם שוקולדי ממכר. מכיוון שהוא פרווה ולא חלבי הוא אידיאלי לשומרי כשרות, לטבעונים או לרגישים ללקטוז כקינוח או כפינוק מתוק. 

גביע השוקון מיוצר במפעל גילרו הנחשבת למומחית עולמית בתחום ייצור גביעי גלידה. גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר ומיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. הגביעים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6 שקלים ליחידה. 
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 




תגובות