המונדיאל הזה כולו Buzz! - מארז המונדיאל המיוחד של יקבי כרמל

למי שכבר משתעמם מבירה ורוצה לקבל את מונדיאל 2018 עם משקאות קצת יותר מעניינים- לקראת מונדיאל 2018 "יקבי כרמל" מזמינים אתכם להצטנן בסטייל עם סדרת היינות Sparkling Buzz, שאפילו זכתה לאחרונה בתחרות "מוצר השנה" בחירת הצרכנים לשנת 2018. כך תפנקו את עצמכם ואת כל מי שהזמנתם לצפות ביחד איתכם (או את החבר הזה שהתנחלתם אצלו לכל המשחקים). 


תמיד יש סיבה לבאזז
סדרת יינות Sparkling Buzz  הינה סדרת יינות קלים, נגישים ומהנים, עם אחוז אלכוהול נמוך (5-6.5%), בעבוע קל ומתקתקות עדינה. עיצוב הסדרה חדשני, בולט וצעיר וניתן להשיגה  בבקבוק עם פקק הברגה או בפחית. היינות מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה ומעניקים חווית שתייה שלא דורשת הכנה מוקדמת, פשוט לשתות וליהנות.

בסקר שערכו יקבי כרמל באמצעות חברת TNS לרגל ההשקה של סדרת   Sparkling Buzz עולה כי 70% מהישראלים נוהגים לשתות יין מבעבע, כ-  40% נוהגים לרכוש יין מבעבע לצריכה ביתית, וכי נשים מובילות בצריכת היינות המבעבעים.  בנוסף, מסתבר שהישראלים מעדיפים יין מבעבע 'כחול-לבן'. נתוני הסקר מעלים כי 38% מהנשאלים מעדיפים יין מבעבע תוצרת ישראל לעומת 15% בלבד המעדיפים יינות מבעבעים מתוצרת חו"ל

הסדרה כוללת:

Sparkling Buzz מוסקטו 5.5% היין מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע לבן. בתור חובבת יינות מתוקים אני מאוד אוהבת את המוסקטו של יקבי כרמל ותמיד יש בקבוק מוסקטו במקרר לאירוח כיפי או פינוק זוגי. 


Sparkling Buzz קריניאנו 5.5%, היין מיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה.

Sparkling Buzz פירות יער 6.5%, מיוצר מענבי מוסקטו, בתוספת נגיעות של פירות יער, בעל מתיקות קלה. פותח ביקב בעקבות טרנד עולמי גדל וצומח של יינות מבעבעים בטעמים. טעם פירות היער נבחר ברוב קולות במחקר צרכנים שנעשה לקראת הרחבת הסדרה. יין מתקתק ומיוחד. 

SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית של 250 מ"ל. יין לבן מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי , קליל ומוגז קלות, בעל מתיקות נעימה ומאוזנת. חדשנות בעולם היין הישראלי ומגמה עולמית צומחת, עם גידול של 125% משנה לשנה בארה"ב, לפי נתוני נילסן. אהבתי מאוד את הגימיק החמוד של הפחית הכסופה ששובר את "התדמית המעונבת" של היין ומזכיר שהוא מתאים לא רק לארוחת 7 מנות במסעדה.  

מומלץ לשתות את היינות צוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. ניתן לרכוש את היינות מסדרת  Sparkling Buzz  ברשתות השיווק השונות בטווח המחירים שבין 9.90 (לפחית) ועד 25 ₪ לבקבוק). 

ולמי שלא צופה במונדיאל- אני בטוחה שתמצאו סיבה מוצלחת אחרת לחגוג בבאזז. 


תגובות