מהפכת השקיפות של גמדים- פחות סוכר ועדיין טעים!

הכירו את מהפכת השקיפות של גמדים ושטראוס! אין יותר "אותיות קטנות" שצריך לחפש  (ולפעמים עם זכוכית מגדלת) ואין מרכיבים עם שמות מסובכים שקשה להבין. מעכשיו כל המרכיבים כתובים בפשטות, בבירור ובכיתוב בולט וגדול על גבי אריזות גמדים, בצורת מתכון, כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה מכיל המוצר ולבחור את מה שילדכם הכי אוהב לאכול ואת מה שהכי בריא וטוב עבורו. 


מהפכת השקיפות
במסגרת מהפכת השקיפות תגלו גם שכמות הסוכר באריזות גמדים הופחתה וכיום יש רק חצי כפית סוכר מוסף בכל גביע, יחד עם מחית פרי טבעית, גבינה לבנה, סידן, ברזל אבץ וויטמינים - מרכיבים אשר מתאימים במיוחד לילדים ומפורטים על גבי האריזה. בנוסף לכך מייצרים בשטראוס גם גמדים בטעם וניל נטול סוכר מוסף לחלוטין - אבל עדיין טעים ומתקתק בזכות טעם הוניל העדין. 


הזאטוט שלי מטורף על גמדים ואני שמחה שהם ממשיכים לשפר ולהבין את צרכינו כהורים - לתת לילדים שלנו אוכל בריא, מזין, לפעמים טיפה מתוק ולפעמים בכלל לא, הכל במסגרת תזונה מגוונת ובריאה. חשוב לנו שכל המידע יהיה פרוש וגלוי בפנינו ושיהיה קל למצוא אותו על האריזה כדי שלא נבלה שעות בסופר.

הסיור במפעל גמדים ומילקי, ומתי המוצר באמת "פג תוקף"
כדי להתרשם בעצמי ממהפכת השקיפות של גמדים הוזמנתי על ידי שטראוס לבקר בסיור במפעל גמדים וצפיתי בכל תהליך ההכנה והאריזה. 
ביקרנו גם בחדר הטעימות שם בודקים את תקינות המוצרים, ושם גם גילו לנו משהו מאוד חשוב וחסכוני- ידעתם שאפשר לאכול מוצרי חלב גם שבוע עד עשרה אחרי שעובר תאריך התפוגה, כל עוד שהם מריחים טוב והטעם שלהם לא חמוץ? אז אל תזרקו סתם- בידקו קודם, וכמו בכל דבר - כשמדובר במוצר לילדים הקפידו יותר. 

ואם עוד לא ביקרתם במפעל של שטראוס שממוקם סמוך לכרמיאל אני ממליצה בחום שתארגנו לעצמכם סיור מאורגן שם בפעם הבאה שאתם באזור הצפון. הילדים אולי מטורפים על גמדים, אבל יש לי הרגשה שהמבוגרים, בדיוק כמוני, ישתגעו בעיקר על המילקי עם הקצפת הטריה ישירות מפס הייצור. 












תגובות

  1. ממש מעניין. בחיים לא הייתי חושבת על זה שבגמדים יש בעצם כל כך מעט סוכר..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה