מסיבות הקיץ של נספרסו - הקוקטיילים הכי שווים והכניסה חופשית - אל תפספסו!

כבר כתבתי כאן לא מזמן על המהדורה המוגבלת לקיץ של נספרסו - שתי תערובות קפה חדשות בהשראת מתכונים איטלקיים למשקאות קפה קר ששואבות השראה משני מתכוני קפה קר אהובים באיטליה. Ispirazione Salentina, תערובת עם תווים מודגשים, אך מאוזנת, בעלת מרקם חלק ו Ispirazione Shakerato, תערובת עוצמתית עם תווי קקאו. 

גם אם כבר טעמתם אותן וגם אם עוד לא הספקתם- בטח תשמחו לגלות שעכשיו אתם יכולים ליהנות מהתערובות המיוחדות בקוקטיילים יחודיים שיוגשו במסיבות מיוחדות במספר מסעדות ובתי קפה בתל אביב, והכניסה אליהן - לגמרי חינמית! 



לאלו רגעי קיץ אתם יכולים לצפות במסיבות? 

להופעות חיות, די ג'י לייב וקוקטיילים קיציים, בברים הכי שווים בתל אביב (בהזמנת מקומות מראש, שימו לב שמספר המקומות מוגבל אז כדאי להזמין כבר עכשיו).


היכן תתקיים מסיבת הקיץ הקרובה?
12-13.07 דרמה בר
חמישי 19:30 הופעה של - JONAMOON
שישי 14:00 הופעה של - TheAngelcy
להזמנות 054-7205899
נחלת בינמין 52, תל אביב
כניסה מגיל 25
פתיחת דלתות ביום חמישי 18:30, וביום שישי 12:30 

מהקוקטיילים תוכלו ליהנות גם במסעדות שף הכי נחשבות בתל אביב - בהן יוגשו מהדורה של קוקטיילים ייחודיים, במחיר מיוחד.

פופינה
פופינה היא מסעדת שף מודרנית, המהווה חלק בלתי נפרד מהנוף הציורי של שכונת נווה צדק בתל אביב.
להזמנות 03-5757477 

בפופינה תהנו גם מהמנות המדהימות של השף אוראל קימחי המוכשר (כמו המנה בתמונה הרשונה למעלה), לצד הקוקטיילים הטעימים של נספרסו. 

השף אוראל קימחי


OCD
תפריט ארוחת הטעימות נבנה על ידי השף רז רהב ומושפע מהתרבות, חומרי הגלם, ההיסטוריה והחוצפה המקומית, תוך התחשבות בזמינות חומרי הגלם והעונה. 
להזמנות 03-55566774

בלו סקיי - כשר 
מטבח שף המורכב מפסיפס קולינארי המאפשר סוגים שונים של חוויות, החל ממנות קלילות לצד קוקטיילים ייחודיים ועד ארוחת שלוש מנות בליווי יינות מובחרים.
להזמנות 03-5201830

וכשאתם מבקרים במסיבה או במסעדה ונהנים מהקוקטיילים - אל תשכחו לצלם ולתייג #נספרסואוןאייס באינסטגרם, ומצלם התמונה המקורית ביותר יזכה במתנה מרעננת במיוחד בהתאם לתנאי הפעילות בקישור כאן.


מארזי הקיץ
להעצמת חוויות הקיץ, משיקה נספרסו מארז להכנת קפה קר הכולל 2 כוסות מתכונים VIEW, 2 מכסי סיליקון שהופכים כל אחת מהכוסות לשייקר לשיקשוק אופטימלי של המשקה ומגש קוביות קרח מהודר מסיליקון (מחיר המארז: 95 ₪, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת המארז ב 65 ₪).


כמו כן משיקה החברה מוצר ייחודי- בקבוק אישי לנשיאת קפה קר Nomad עם קשית מובנית (מחיר הבקבוק: 79 ₪, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת הבקבוק ב 49 ₪). 






תגובות