חדש על המדף: ספיישל ראש השנה - המוצרים החדשים והטעימים והעוגה שתעלה לכם 5 שקלים

אלו מוצרים חדשים וטעימים עלו על המדפים לכבוד ראש השנה, ואיפה תמצאו עוגה שתעלה לכם 5 ש"ח בלבד?



עוגת דבש בחמישה שקלים!
חברת אחוה ממשיכה במסורת השנתית לראש השנה וחגי תשרי, ומציעה עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: 5 שקלים בלבד! 

העוגה תימכר במרבית רשתות השיווק המובחרות למשך כל תקופת החגים ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים בהם ממרח טחינה עם דבש (8-11 ₪ לאריזת 400 גרם), עוגת תפוח עץ ממולאת (10 ₪) וחלוה רכה עם שקדים ודבש (5-6 ₪ לאריזת 200 גרם). 

עוגת הדבש של אחוה בעלת טעם עשיר, במרקם רך ומפנק של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג. העוגה טעימה ורכה וכל חובבי עוגות הדבש ייהנו ממנה. מכיוון שהיא פרווה היא תתאים גם לרגישים למוצרי חלב ולשומרי כשרות לאחר סעודת החג. 

חברת "אחוה" ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה ונחשבת למותג החלוה והטחינה הנמכרים ביותר בישראל. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של "אחוה", מפעל המאפים של החברה פועל במשמרות סביב השעות, על מנת לספק עוגות דבש ודברי מאפה לרגל החג מדן ועד אילת. 

כשר פרווה.
מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לעוגה במשקל 400 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 






ממרח טחינה עם דבש 
חברת אחוה משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא ודבש. אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. 

זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. אנחנו מכורים לטחינה עם הסילאן מאז שהיא יצאה לשוק והטחינה עם הדבש לא פחות טעימה ממנה. עכשיו תהיה לנו התלבטות קשה איזו מהן לקנות. 

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב - טחינה עם דבש".  

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של חברת "אחוה" עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ"ג בלבד). 

השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש ביחד עם טחינה מלאה, המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר או כפינוק מתוק אחרי הצהרים.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 


רולדת דבש עם קצפת וזיגוג שוקולד לבן ודובוש טורט דבש במתכון מסורתי מנצח 
לרגל ראש השנה וחגי תשרי תשווק קונדיטוריית ברמן שתי עוגות חג חדשות: רולדת דבש, עוגת דבש עם קצפת וזיגוג שוקולד לבן, במתיקות מעודנת ובמרקם שמנתי אך קליל (חלבי) ודובוש טורט דבש, עוגת הדבש הקלאסית והבלתי מנוצחת לראש השנה במתכון מסורתי (פרווה). עוד ישווקו בברמן לרגל החג, קרנץ' מרציפן שקדים – עוגת שמרים המכילה קרם מרציפן ומרנג אגוזים, בציפוי דבש ושקדים פרוסים בשילוב קליפות הדרים ועוגת דבש שקדים – עוגת הדבש המסורתית לראש השנה, במתכון משפחתי אהוב לאורך שנים. בנוסף, תציע הרשת מגוון עוגות חג במבצעים מיוחדים, בהם זוג עוגות דבש באריזה מיוחדת ובמחיר מבצע של 36.90 ₪ (250 גרם כל עוגה). 

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ". 

מחיר מומלץ לצרכן: רולדת דבש 64.90 ₪ ; דובוש טורט דבש 69.90 ₪; קרנץ' מרציפן שקדים 44.90 ₪; עוגת דבש שקדים 37.90 ₪. 

ניתן להשיג בחנויות הקונדיטוריה של ברמן: גבעת שאול (בית הדפוס 26 ירושלים), מחנה יהודה ירושלים (אגריפס 42 ירושלים), שרי ישראל (שרי ישראל 15) וגאולה (רבי עקיבא 54 בני ברק). 
לשעות פעילות הסניפים ופרטים נוספים באתר ברמן: www.berman.co.il 
כשר בהשגחת  בד"ץ העדה החרדית.



צילום: אסף אמברם

*חלק מהמוצרים התקבלו לטעימה*

תגובות