"גמדים לדרך" באריזת סקוויז - קל, מהיר ונוח

מכירים את הסקוויזים? מחיות הפרי באריזה קלה ונוחה לשימוש שפשוט צריך לפתוח להן את הפקק ולהגיש לילד כדי שישתה ישירות מהאריזה? אז עכשיו הכירו את "גמדים לדרך" החדש, שיימכר גם הוא באריזות סקוויז! כך תוכלו לתת לילדים לא רק מחית פרי אלא בנוסף גם גבינה לבנה עשירה בחלבון ובתוספת ויטמינים, ולא רק פחמימה. 


"גמדים לדרך" בריא יותר מפתרונות מהירים אחרים לנשנוש או ארוחה קלה לילדים (לעומת חטיפים או ביסוויטים לדוגמה) מכיוון שהם מכילים את כל אבות המזון - חלבונים, פחמימות ושומנים, בזאת תוספת ויטמינים, ועם מעט סוכר (פחות מחצי כפית סוכר מוסף). 

בניגוד לארוחות קלות אחרות כמו סנדוויצ'ים או קלחי תירס, כשמדובר בגמדים לדרך אין כלל צורך בהכנה מראש. פשוט מוציאים מהמקרר ומעבירים לתיק, והגמדים כבר ישמרו מספר שעות באריזה המיוחדת וישרדו היטב את הביקור בגן המשחקים בזכות האריזה המיוחדת ששומרת על הטריות (כחלק ממגמת הפיתוח, רכשה המחלבה מכונה חדשה, שתאפשר לארוז מוצרי מקרר בסקוויז באריזות שישמרו על הטריות). 

זו הפעם הראשונה שמותג "גמדים" של שטראוס מוצע באריזת סקוויז המאפשרת נשיאה וצריכה על הדרך ואינה דורשת שימוש בכפית. מחלבת שטראוס מרחיבה בכך את ההשקעה בקטגוריית מוצרי הצריכה מחוץ לבית ומשיקה את אריזת "הלחיצה" עם הפקק, עבור המוצר המוכר והפופולרי. זאת משום שלדברי שטראוס, אורח החיים המהיר והמגוון, מעלה את הצורך בפתרונות בריאים ומזינים שניתן לקחת לדרך ולאכול תוך כדי תנועה. 

המוצר שמיועד בעיקר להורים לפעוטות, מגיע בשלושה טעמים: תות, תות-בננה, ותפוח-בננה. המעדן המקורי באריזת הגביעים, ימשיך להימכר כרגיל.


אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, מסר: "המוצר החדש נותן מענה להורים ולפעוטות באמצעות צריכה מגוונת וחווייתית מחוץ לבית, ללא היערכות מוקדמת ועם כל היתרונות התזונתיים הגלומים במוצר".

בשנים האחרונות שטראוס שקדה רבות על שיפור ופיתוח הקטגוריה, כאשר בסוף שנת 2016 ביצעה הפחתת סוכר לכ-1/2 כפית סוכר מוסף בגביע גמדים, הורדה של 40 אחוז. בשנת 2017 השיקה החברה את "גמדים שלי", ללא סוכר מוסף כלל, ובחודש מאי האחרון פצחה במהלך של שקיפות בו העבירה את רכיבי המוצר לחזית המוצר ובגדול.


גמדים לדרך יימכר כמארז הכולל 4 יחידות של 70 גרם כל אחת.

מחיר- כ- 15.9 ש"ח למארז.


תגובות