חדש על המדף: אותיות אכילות לקישוט עוגות, טחינה אורגנית, תה במגוון בטעמים, גביעי גלידה, קפסולות שוקו, סירופ מתוק ועוד

מוצרים חדשים ומומלצים, והפעם: אותיות ומספרים אכילים לקישוט עוגות, טחינה אורגנית טעימה באריזה חדשה, תה קליפר בטעמים שונים, גביעי גלידה פריכים, רוטב בסיס לשקשוקה ופסטה, נקניק חדש ומפולפל מבית יחיעם, סירופ מתוק להכנת מיץ בטעמים שונים וקפסולות שוקו וקפה.



סדרת טעמי סירופ בתוספת ויטמינים
חברת "אחוה" משיקה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. לאחר שכבשה את שוק הטחינה, החלוה ומוצרי המאפה, משיקה חברת אחוה סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל.

לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש".

צילום: יעל האן

הסירופ מרוכז ומתוק, כך שמספירה כמות מזערית ממנו להמתקת המשקה. גם כשהמשקה נראה עדיין בהיר ולא בצבעי אדום או סגול חזקים הוא עדיין מתוק וטעים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.



שקשוקה קלאסית של חברת Nany
חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משיקה רוטב מהפכני בתחום רוטבי הפרמיום: שקשוקה קלאסית. רוטב מעגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות שמן זית. רוטב עשיר וטעים להפליא, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג'ג'.

שקשוקה קלאסית של Nany עשויה מרכיבים טבעיים בלבד,  ועל בסיס שמן זית, ומשווקת בבקבוק מעוצב של 250 מ"ל. הרוטב מתאים לשימוש בשקשוקה, רטבים לפסטה וכל תבשילי עגבניות אחרים. במוסף לכך הרוטב Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לטבעונים וניתן להשיגו במאפיות מובחרות, מעדניות וחנויות טבע.

טעמנו מהרוטב וגילינו רוטב סמיך, עשיר וטעים, שיכול לשמש כבסיס לתבשילים רבים ומגוונים. שקשוקה עשירה עם מגוון תוספות, פסטה ברוטב עגבניות קלאסי, רוטב רוזה או רוטב בולונז - הרוטב יתאים להכנת כל אלה.

חברת Nany היא עסק חברתי המעניק עזרה לקהילה. במפעל המתפקד כמשפחה חמה מועסקים בעלי מוגבלויות, נוער במצבי סיכון, לצד פנסיונרים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה. החברה  נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא מיונז טבעוני ללא ביצים, ממרחים, רטבים וכל זה ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים, שנמכרים ביותר מ- 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ ודרך אתר האינטרנט של החברה. בין מוצרי החברה ממרחים בהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ'יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ'ומה ועוד.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 ₪ לאריזת 250 מ"ל. 
להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה: http://www.nany.co.il/


אותיות ומספרים אכילים לקישוט עוגות
חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. 

אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי. 

חברת גילרו משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום קישוטי העוגה משווקת גילרו בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 שקלים לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים. 
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il/  



צילום: אפרת אשל

גביעי הגלידה של עלמה
חברת גילרו משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון במארז 24 יחידות. גביע טילון מיוצר בהליך יציקה מיוחד ובתוכו טבעת מיוחדת שפותחה על מנת לשמור על חוזקו ויציבותו בזמן השימוש. הגביע מיוצר ללא סוכר וערכו הקלורי נמוך מאוד, כ- 2 קלוריות בלבד לגביע. גביעי הטילון מצטרפים לסדרת גביעי הגלידה של עלמה הכוללים גביעי גלידריה (מארז 12 יחידות) וגביעי אמריקה (מארז 24 יחידות). 

גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר המשווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה  נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן וגלידריות מובילות. גביעי הגלידריה משווקים באריזה משפחתית עם שלוש אריזות פנימיות לשמירת הטריות, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים. הגביעים נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים. הגביעים טעימים והילד שלי שמח לנשנש אותם ישירות מהאריזה, אפילו בלי גלידה. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ-כ- 6.90 ₪ לאריזת גביעי טילון (24 יחידות). 
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 


צילום: אפרת אשל

כתף בקר מעושן בציפוי פלפל של חברת "מעדני יחיעם"
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה: כתף בקר מעושן בציפוי פלפל. הנקניק החדש יצטרף לסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם הכוללת נקניקי בוטיק בהם פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ ועוד. הנקניק החדש הוא פשוט מעדן, והטעם והמרקם שלו מצוינים ומפולפלים. מעולה סנדוויץ' ואפשר גם לטגן אותו דקה-שתיים על מחבת לפני לקבלת כריך עם בשר חם וטעים.

סדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם כוללת נקניקי בוטיק המיוצרים מנתחי בשר בקר מובחר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין הנקניקים הזוכים להצלחה ישנם הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סלמי הרץ, סרוולד, פסטרמה של פעם, סדרת מוס כבד עוף וסדרת נקניקיות הגורמה וינר, קנאקרס וקרקובר. יחיעם דוגלת ב"גיור" של מעדני בשר הפופולאריים בעולם, תוך הנגשתם לשוק הישראלי והכשרתם. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי. 

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", אנו שמחים לצרף נקניק חדש לסדרת "טעם של מעדנייה". כתף הבקר מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר העובר תהליך תיבול ועישון ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

צילום: אריה ויסמן

טחינה אורגנית של חברת אחווה
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של חברת "אחוה", הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017, הובלת שוק עליו שומרת אחוה בשנים האחרונות. על פי הדו"ח, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של 32.5% בקטגוריית הטחינה הגולמית ובנתח שוק כמותי של 41.6%. 
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אחוה מובילה בפער לא קטן זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה. לדבריו, העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.

הטחינה של אחוה אהובה במיוחד אצלנו בבית ואני נהנית לשלב אותה במספר גדול של תבשילים וכריכים, ואפילו בשייקים. כפית טחינה גולמית בשייק עם תמרים, קוביות קרח, יוגורט, דבש ובוטנים למשל תיצור שייק סמיך וטעים. אני אוהבת גם להכין כרובית בתנור ולפזר מעל טחינה גולמית ליצירת מנה טעימה ועשירה. 

כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.



תה קליפר אורגני  Organic Clipper Tea
תגידו שלום לחווית התה המשמימה שלכם מפעם ושלום לקליפר, התה האורגני האנגלי שיקפיץ לכם את בלוטות הטעם לגבהים חדשים בתה חם או קר.  
שבעת סוגי תה קליפר מכילים רכיבים אורגניים וטבעיים ,ארוזים בתוך שקיקים שלא עברו הלבנה באריזה מתכלה, כך אפשר להיות בטוחים שמקבלים רק טוב לגוף ועושים רק טוב לטבע.  

הארומה של הצמחים, הפירות והעשבים של תה קליפר נהדרת כי המפעל מתמחה בהכנת התה המושלם עבורכם. העיצוב של האריזות מקסים, צבעוני ומושך את העין, ןיקשט את מדפי המטבח שלכם. 

סוגי התה בסדרה - תה אורגני ג'ינג'ר ולימון - מיין סקוויז, תה אורגני לבן עם פטל - רד ווייט אנד יו, צ'אי אורגני - צ'אי פייב, תה אורגני ארוח בוקר שחור אנגלי -ביג בן, תה אורגני תות וסמבוק -סטרווברי פילדס, תה ירוק אורגני ליים וג'ינג'ר - קווין אוף גרינס, תה אורגני מנטה וזרעי שומר  -אפטר דינר מינטס.


את מוצרי תה קליפר ניתן למצוא ברשתות ניצת הדובדבן, אניס ובעוד רשתות מזון, חנויות טבע  וחנויות מזון מתמחות ברחבי הארץ. 

שיווק בלעדי: אימפורט כשר פרווה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל. 

20 שקיקים ארוזים בנפרד בכל יחידה. 
מחיר ממוצע לצרכן - 17.90 ש"ח.



קפה ושוקו בקפסולות - לוקס
לא צריך ללכת לבית קפה כבר כדי לשתות קפוצ'ינו מפנק, מוקהצ'ינו טעים או שוקו חם נפלא, בשביל זה יש קפה לוקס.  

סדרת הקפסולות המותאמות למכונת נספרסו של קפה לא רק מכילות את הקפה המשובח שאנחנו מחפשים ברחבי העולם אלא גם קפסולת מלבין חלבי שמאפשר לנו להכין משקאות בבית שלא חלמנו עליהם. 

קפסולות מלבין חלבי, קפסולות קפה וקפסולות קקאו טבעי. שלבו את שניהם ותכינו לכם מוקצ'ינו טעים, או שתו אותם בנפרד (השוקו טעים במיוחד!). 
אז במקום להכין לכם קפה פשוט וקצר, הגיע הזמן להרים רמה ולהנות ממשקאות ארוכים בבית, לכם, לאורחים ולכל המשפחה. 

את קפסולות הקפה המיוחדות תואמות מכונת נספרסו של קפה לוקס, ניתן להשיג בטיב טעם, רשתות השיווק המובחרות ובמבחר חנויות מזון מתמחות. בהשגחת בד"צ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית.

מחיר  - 16.90-17.90 ש"ח למארז 10 קפסולות. 




תגובות