חדש על המדף: מוצרים נטולי גלוטן טעימים, קקאו משובח, מיץ אננס, קרואסונים "הפוכים" קמח ושמן אגוזי מלך ועוד

החודש ב- "חדש על המדף" ריכזתי עבורכם המון מוצרים טעימים שעלו על המדפים לאחרונה: קרואסונים וניל-שוקו "הפוכים", אבקת קקאו נא ישירות מפרו, קמח ושמן אגוזי מלח שיוסיפו עניין וטעם מיוחדים למאפים שלכם, פינוקים נטולי גלוטן מעולים, נקניקיות חדשות ללא חומרים משמרים כלל, ומיץ אננס שיהיה מושלם בקוקטייל רום ופינה קולדה.




מתוקים חדשים ללא גלוטן מבית "גילרו"
בשורה חדשה בתחום מוצרי המזון ללא גלוטן: חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה סדרת מוצרים חדשה ללא-גלוטן תחת מותג "עלמה". 

הסדרה כוללת 6 מוצרים חדשים: ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד, ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם לימון, גלילי ופל במילוי קרם בטעם שוקולד, גלילי ופל במילוי קרם בטעם אגוז, גביעי גלידה גלידריה וגביעי גלידה אמריקה. כל המוצרים ללא גלוטן, ללא שמן דקל, ללא רכיבים מהחי, ללא חומרים משמרים ועם סוכר חום. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון בעיצוב ייחודי בגוון טבע ובכיתוב מיוחד ללא גלוטן.

סדרת המוצרים ללא גלוטן של עלמה מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית בלעדית לגילרו, הפועל תחת בקרת האיכות מהגבוהות בעולם ובעל אישור GMP לייצור מוצרים ללא גלוטן. המוצרים באיכות מעולה, טעימים, עשויים מחומרי גלם מעולים. לדברי אבי גלברד, מנכ"ל חברת גילרו, החברה נענתה לביקושים רבים מצד הצרכנים שביקשו להשיג את מוצרי עלמה גם בגרסת הללא-גלוטן. "אנו שמחים להביא לקהל הלקוחות מוצרים משובחים ללא-גלוטן, טעימים להפליא וללא פשרות". 

הופלים והגליליות שטעמנו היו נהדרים, פריכים ומצוינים. אם לא היינו יודעים שהם נטולי גלוטן כנראה שלא היינו מרגישים בהבדל בינם לבין ופלים אחרים. המרקם שלהם פריך וקליל והם נהדרים לחולי צליאק, לאלרגים לגלוטן ולכל מי שרוצה פינוק מתוק נטול גלוטן. את גביעי הגלידה ניסינו בעבר ואהבנו מאוד. 


צילום: אפרת אשל

אהבנו גם את העובדה שלמרות שמדובר במוצרים נטולי גלוטן מחירם אינו גבוה כלל אלא שווה לכל נפש, בניגוד למוצרים נטולי גלוטן אחרים בשוק. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ לאריזת ופלים שוקולד/לימון (150 גרם); כ- 6.90 ₪ לאריזת גלילי ופל שוקולד/אגוז (100 גרם); כ-7 – 12 ₪ לאריזות גביעי גלידריה ואמריקה (12 – 24 יחידות). 

ניתן להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 





אבקת קקאו נא, 100% טהורה ואורגנית מבית "תבואות"
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מוצר חדש: אבקת קקאו נא 100% טבעית, טהורה ואורגנית, היישר מפרו. 

הקקאו הנא לא עובר תהליך של קלייה, והטמפרטורה במהלך שלבי עיבודו אינה עולה על 45 מעלות, כך שהערכים התזונתיים שלו נשמרים כמו גם טעמו המשובח. פולי הקקאו הנא (raw) נחשבים לסופר פוד. טעמם עז והם עשירים בנוגדי חימצון, בויטמין C ובמינרלים ובהם ברזל, מגנזיום ואבץ.  בנוסף, אבקת הקקאו של תבואות מיוצרת מפולי קקאו אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וכימיקלים. 

אבקת הקקאו העשויה מפולי הקקאו הגולמיים, משמרת את הטעם המיוחד ואת ערכם התזונתי. מהקקאו אפשר להכין משקאות חמים וקרים, מאפים, עוגות ועוגיות, ממרחי שוקולד נהדרים ועוד מגוון מאכלים. אני אוהבת אותו במיוחד בשוקו חם עם מרשמלו, בכוס וונדר וומן שלי כמובן, ושומרת את הפינוק לימים גשומים וקרים. הטעם של הקקאו עשיר ונהדר וכיף לשלב אותו במגוון של מאפים ומשקאות. 


קצת היסטוריה על הקקאו: מקורו של הקקאו בהרי האנדים. תרבות המאיה, ומאוחר יותר התרבות האצטקית, ייחסו לקקאו ולמשקה המופק ממנו תכונות מרפא ותכונות מאגיות, והוא נחשב למשקה אֵלים. ערך הפולים היה רב והם שימשו אמצעי תשלום, בדומה למטבעות כסף של ימינו. הכובש הספרדי הרננדו קורטז הביא עמו לספרד את הפולים, אך המשקה התגלה לשאר אירופה רק כ-100 שנים מאוחר יותר, כשנסיכה ספרדית שנישאה למלך צרפת, הביאה עמה פולים כדי להכין לעצמה את המשקה הטעים. המשקה הפך ללהיט בכל אירופה. 

ב-1828 המציא ההולנדי קונרד ואן טון שיטה להוציא את השומן מהפולים וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו – תהליך שסייע לייצור טבליות השוקולד המודרניות. מאז זרמו נהרות של שוקולד בין דפי ההיסטוריה וכעת שוחרי הבריאות והטעם – חוזרים למקור.

כשר בהשגחת בד"צ בעלז והרבנות מטה יהודה.

מחיר: 29.90 ₪ לאריזה של 200 גרם. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

לפרטים: www.tvuot.co.il


רוגעלך "הפוכים" בטעם שוקו-וניל מבית חברת "אחוה"
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים נימוח עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות נהדרת של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה. 

הרוגעלך נימוח בפה ובעל טעם עשיר של אפייה ביתית, משווק במגש אותו ניתן להכניס לתנור (ללא העטיפה), רק לחמם ולהגיש והבית יתמלא בריחות נפלאים של מאפה חם ומגרה. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. נהדר במיוחד לצד קפה או שוקו חם ומהווה דרך נהדרת להתחיל את היום עם נשנוש מתוק כשרוצים להתפנק במהירות.


רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של "אחוה", אשר כוללות  רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים לצרף טעם נוסף מעניין וחדשני לסדרת הרוגעלך ונמשיך להקפיד גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן". 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לאריזת 400 גרם. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 


סדרת נקניקיות עוף ללא חומרים משמרים כלל' מבית חברת "מעדני יחיעם" 
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות חדשה ללא חומרים משמרים כלל. הסדרה החדשה מצטרפת לסדרת מוצרי יחיעם המיוצרים מ- 100% חומרים טבעיים והנה חלק מחזון החברה להביא לצרכן מוצרים המותאמים לתזונה בריאה יותר וצמצום רשימת הרכיבים במזון. בשלב הראשון יושקו שני מוצרים חדשים: נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות, שתיהן מכילות  12% חלבון.


זוהי הפעם הראשונה שמשווקות בישראל נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל והן היחידות מסוגן בארץ. לאחר פיתוח ארוך ומורכב, שכלל השקעות משמעותיות בציוד ייעודי ובידע טכנולוגי, ומחסומים רגולטוריים, הצליחה החברה לייצר נקניקיות איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט וכאמור, ללא חומרים משמרים כלל. הסדרה החדשה עברה מבחני טעם בקרב הורים וילדים והתוצאות מצוינות,  אין כל פגיעה בטעמן של הנקניקיות החדשות ביחס לנקניקיות הרגילות המשווקות כיום. גם אנחנו טעמנו את הנקניקיות ואהבנו את טעמן, ואת העובדה שהן לא מכילות חומרים משמרים. אנחנו תמיד מחפשים מוצרים עם כמה שפחות חומרים משמרים ואני בהחלט מקווה שהמגמה תימשך. 

תמיר דגן  מנהל השווק של "מעדני יחיעם: "בעקבות ההתפתחויות שחלו בשוק והתחזקות מגמת הבריאות בארץ ובעולם, השקנו סדרת נקניקיות חדשות המיוצרות ללא תוספת חומרים משמרים כלל, באמצעות פיתוח מיוחד הבלעדי ליחיעם". 

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 לאריזת 400 גרם. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  


100% מיץ אננס סחוט טבעי מבית "פרימור"
חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה מיץ חדש: 100% מיץ אננס סחוט טבעי. המיץ החדש, בבקבוק 1 ליטר, מצטרף לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכוללת 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן 100% מיץ רימונים סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. מיץ אננס סחוט טבעי מאננס מאיכות מובחרת, הינו ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. טעמו מתוק ורענן והוא ייכנס למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע. 

100% מיץ אננס סחוט טבעי נבדק במבחני טעימה וזכה לציונים גבוהים במיוחד. "פרימור", המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, מגדילה את מגוון המיצים והמשקאות המצוננים מתוצרתה ומתרחבת לטעמי פרי חדשים. 

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון , מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בהשקה המעניקה לפרימור הרחבת מגוון הטעמים המרעננים והאיכותיים משלה. "כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה טבעית איכותית טעימה ומרעננת לצרכן. קטגורית המיצים הסחוטים והמצוננים הינה הקטגוריה המובילה והנמכרת ביותר בפרימור ואנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן  טעם נוסף, המבוסס על איכות גבוהה של מיץ האננס הידוע בטעמו המתוק והנפלא". 

"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצא בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים. 


מיץ האננס אמנם מעולה וטעים כמו שהוא, אבל אנחנו נהננו במיוחד לשלב אותו בקוקטיילים טעימים, מבוססי מיץ אננס, רום פינה קולדה וליים (מתכון למאי טאי יעלה בקרוב). מיץ האננס השתלב נהדר בקוקטיילים טרופים מתוקים ובסמודיס שהכנו עם הנינג'ה האהוב שלנו. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 ₪ לבקבוק 1 ליטר. 

כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי. 

ניתן להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ. 



שמן וקמח אגוזי מלך מבית "גריני"

שמן אגוזי מלך
מותג מזון הבריאות האורגני GREENY מציע מוצר חדש: שמן אגוזי מלך שמופק בכבישה קרה, בעל טעם וארומה עשירים. השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מאגוזי מלך מובחרים בתהליך של כבישה קרה, שלפי החברה שומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן בעל הטעם בעשיר. השמן מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים. מאחר וטעמו מרוכז, מספיק לשים כמה טיפות לשדרוג מאכל או סלט כדי להעשיר את טעמם ולהכין בקלות מנות מיוחדות ויחודיות. 


לדברי הנטורופתית יערה כהן איכילוב: לשמן אגוזי מלך יש איכויות בריאותיות רבות: "השמן עשיר באומגה 3 – חומצות שומן חיוניות התורמות להורדת רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL). הוא מסייע בשיפור פעילות הלב וכלי הדם, לתפקוד תקין של תאי המוח ושיפור הזיכרון, ולחיזוק המערכת החיסונית. השמן גם עשיר בוויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה ובמינרלים חשובים בהם אבץ, מגנזיום ואשלגן".

כשרות בד"צ בית יוסף

המחיר 55 ₪ לבקבוק 250 מ"ל. 

ניתן להשיג ברשת לגעת באוכל ובחנויות טבע מובחרות. 





קמח אגוזי מלך
הקמח, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מיוצר מ-100% אגוזי מלך שנבחרו בקפידה, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח.



הקמח עשוי מאגוזי מלך שהוצא מהם השמן. כ-20% מהקמח הוא סיבים תזונתיים. הקמח מעשיר את הטעם והמרקם של מאפים ומאכלים שונים. נהוג להוסיפו לכל סוג של קמח מובחר, כך שיחליף 15% – 20% מכמות הקמח במתכון. מתאים לעוגות, עוגיות, מאפים, לביבות, פנקייק ועוד. אפשר גם להוסיף כפית ממנו ליוגורט, עם קצת דבש. אני השתמשתי בקמח ובשמן בקראמבל תפוחי עץ כדי להעשיר את טעמו בטעם נהדר של אגוזי מלך. חשוב להשתמש בקמח לפי ההוראות ולא לשים יותר מדי ממנו מכיוון שהמרקם שלו שונה משל קמח רגיל, אבל בכמות הנכונה הוא מעשיר את המאפה ונותן לו טעם נפלא ומיוחד. 



כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף. מחיר: 30 – 35 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם. 

ניתן להשיג ברשתות טבע ומזון: שקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.


מתכון: עוגיות נימוחות על קמח אגוזי מלך
אני שמחה לצרף גם הצעה למתכון: עוגיות נימוחות עם קמח אגוזי מלך, באדיבות הבלוגרית המקסימה, וחברתי הטובה, לאה זוהר, שעורכת גם סדנאות אוכל בלקני נהדרות.

מצרכים

500 גרם קמח לבן

1 כפית תמצית וניל

100 גרם קמח אגוזי מלך של GREENY

200 גרם חמאה (לטבעונים – נטורינה קוקוס)

200 מ"ל שמן אגוזי מלך של GREENY

1/4 כפית קינמון

1 כפית אבקת אפייה

150 גרם אבקת סוכר

100 גרם פקאן גרוס דק (לא טחון)

אופן ההכנה
לערבב את כל החומרים היבשים. להוסיף חמאה (או נטורינה) ושמן אגוזי מלך. לעבד לבצק רך ונעים. לעטוף בניילון נצמד ולצנן במקרר שעה.

לרדד את הבצק בין שני דפים של נייר אפייה. לקרוץ עוגיות. להניח בתבנית מרופדת בנייר אפייה לא משומן.

לאפות בתנור בחום של 180 מעלות כ-20 דקות. להשגיח שהעוגיות לא ייחרכו. העוגיות נותרות בהירות גם בסיום האפייה.







*המוצרים התקבלו לטעימה*

תגובות