חדש על המדף "מהדורת פורים": פינוקים ללא גלוטן, גלידת החורף "שוקון", פריכיות ועוגיות חדשות ועוד

במהדורת "חדש על המדף" החודש, ובמיוחד לכבוד פורים, תמצאו הרבה מוצרים טעימים חדשים על המדף שיהיו נהדרים לשילוב במשלוח המנות שלכם, ביניהם: פינוקים ללא גלוטן, חלווה עם המון חלבון, פריכיות חדשות בשני טעמים נהדרים של פיטנס, המון עוגיות חדשות של אסם במגוון טעמים, וגלידת חורף עם מוס שוקולד ופצפוצים.



שוקון - גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז
מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משיק פינוק מתוק ומיוחד לרגל פורים: שוקון. גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז – הפינוק המושלם שיקשט כל משלוח מנות וישמח את הילדים, ואת המבוגרים. 

השוקון ארוז באריזה אישית בעיצוב צבעוני והנו גביע גלידה מלא פינוקים, עשוי מגביע הוופל הפריך והאיכותי של עלמה. השוקון מיוצר ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, כך שהוא מתאים גם לטבעונים. השוקון יכול לשמש כקינוח מתוק, לאירוח ולהפתעה מתוקה ומיוחדת במשלוחי המנות. 

הצבעוניות של השוקון משמחת וכיפית והופל קראנצ'י וטעים עם מילוי שוקולדי עשיר. הוא מגיע באריזת שלישיה כך שהוא הספיק בדיוק עבורי, עבור בן הזוג, ועבור זאטוט חובב מתוקים אחד קטן שהתענג על כל ביס והתלהב מאד מהקינוח המתוק. 

חברת "גילרו" הינה החברה הישראלית הוותיקה בתחום ייצור גביעי גלידה וופלים ונחשבת למובילה בתחומה. במפעל החברה השוכן בבית שמש מיוצרים מוצרי וופל וקישוטי עוגות המיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. מוצרי מותג "עלמה" שבבעלות החברה, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. לאחרונה הושק תחת מותג עלמה גם סדרת מוצרים ללא גלוטן, הכוללת גביעי גלידה, ופלים וגליליות ללא גלוטן, במטרה לתת מענה לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 שקלים למארז 3 יחידות. 
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ. 


חטיפי חלוה PRO בתוספת חלבון
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש ומהפכי: PRO – מעדן  שומשום בתוספת חלבון. 

החטיף החדש הנו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית תוצרת "אחוה" ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), וישווק באריזות 40 גרם. כמו כן החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה והינה דלת נתרן. 

חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 2.5 – 3 שקלים, מחיר מצוין לחטיף משביע, טעים ועשיר בחלבון שעונה על הצורך והחשק למתוק.

החלוה נחשבת כמזון הבריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת אחוה הינה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית, כשהחלוה מובילה את המגמה בתחום החטיפים המתוקים. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. לאור התגברות הדרישה למוצרים עשירים בחלבון, שמחנו לפתח ולהביא לקהל לקוחותינו חטיף עשיר בחלבון, תוך שמירה על מדיניות המחירים השווים לכל נפש של המפעל". 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc , חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של חברת אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה!) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף לכך נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש של חברת אחוה בשילוב חלבון סויה בחטיף השומשום הופך אותו להרבה יותר מאשר "עוד חטיף טעים". שילוב החלבון בחטיף השומשום מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 – 3 ₪ לאריזת 40 גרם. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 




חטיף בסגנון "טוויקס" ללא גלוטן: Chocolix
חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ומשיקה בישראל חטיף פינוק חדש: Chocolix - ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב. 

השוקוליקס הוא חטיף בסגנון "טוויקס", ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל, מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, ללא גלוטן כמובן ובטעם ממכר. משווק במארז של 5 יחידות ויימכר בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות המזון הנבחרות.  

החטיף החדש כל כך טעים! הוא תחליף מושלם לטוויקס עבור צליאקים ורגישים לגלוטן, עם טעם נהדר ומרקם שוקולד וקרמל עשיר שיגרמו לכם להתמכר בקלות. סוף סוף גם צליאקים יכולים ליהנות מפינוק מתוק אמיתי.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "אנו שמחים להרחיב את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ולהציע מגוון רחב יותר של אפשרויות. מהיום ילדים צליאקים יכולים להרגיש ממש כמו כולם וליהנות מחטיפים מפנקים, בבילוי עם משפחה או עם חברים". השוקוליסט מעולה כמנת לאחה"צ, כנשנוש לצד הקפה וכן לשילוב במארזי משלוחי מנות ללא גלוטן לפורים. 

כשר חלבי בהשגחת הרבנות פררה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25.90 ₪ לאריזת 5 יחידות (110 גרם).  
להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות טיב-טעם, אניס, סטופ מרקט, PM: AM ומרכז מזון.


ערגליות פרג - מהדורה מיוחדת לפורים
בימים אלו לרגל חג פורים משיקה אסם טעם חדש שמצטרף למגוון הטעמים הקיימים בסדרת ערגליות. סדרת ערגליות כוללת, ערגליות במילוי תות, ערגליות במילוי שוקולד, וערגליות במילוי פטל.

זרעי הפרג נמצאים בשימוש נרחב כחומרי טעם וריח, תבלין, קישוט בתבשילים, מאפים ומוצרי מזון שונים. השימוש נפוץ בעיקר במטבח האירופאי, ובארץ נהוג לעשות בו שימוש בחג פורים במילוי אוזני המן. 

אישית אני לא נמנית על חובבי הפרג, אבל הערגליות החדשות מתוקות וטעימות ולשמחתי למילוי הפרג אין את המרקם הגרגירי המעצבן שאני פחות אוהבת אלא מרקם רך ונימוח. זו לא הבחירה הראשונה שלי של טעם הערגליות האהוב עלי ביותר (אני הכי אוהבת את התות, הטעם הקלאסי שתמיד נלווים אליו זכרונות מהשק"ם בצבא כי זה היה הדבר הכי טעים שם), אבל חובבי הפרג בוודאי ישמחו על השקת המהדורה המיוחדת וייאגרו חבילות עד לפורים הבא.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות: הבד"צ.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.5 ש"ח.



קרמוגית עם קרם בטעם חלבה ועוגיות שוקולד צ'יפס עם מילוי קרם אגוזים
אסם משיקה טעם חדש לעוגייה האהובה קרמוגית: קרמוגית עם קרם בטעם חלבה. הקרמוגית החדשה מגיעה במילוי בטעם חלבה, טעם פופולארי ואהוב מאד בארץ, ובנוסף לכך משיקה עוגיות שוקולד צ'יפס במילוי קרם אגוזים.

הטעם החדש של הקרמוגית מצטרף למגוון הטעמים של קרמוגית, סדרת עוגיות עשירות ומפנקות הכוללות עוגיות קרמוגית עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם שוקולד, ועוגיות קרמוגית שוקו עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם אגוזים. 

קרמוגית זו אהבה ותיקה שלי. אני אוהבת את המרקם הפריך של העוגיה והמילוי הקרמי העשיר והמפנק בכל אחת מהן. לעולם לא אתנגד לקרמוגית בכל טעם מהסדרה לצד הקפה שלי (או כמו בתמונה- לצד לאטה המאצ'ה שלי). גם עוגיות השוקולד צ'יפס במילוי קרם האגוזים טעימות מאוד וקשה להסתפק רק באחת.

קרמוגית עם קרם בטעם חלבה מגיעה באריזת 200 גרם.
עוגיות שוקולד צ'יפס במילוי קרם אגוזים מגיעה באריזת 220 גרם.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.




פריכיות פיטנס בטעמים חדשים: פריכיות מתובלות ופריכיות קינמון
אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הפריכיות עם שני סוגי חטיפי פריכיות Fitness חדשים במרקם פריך במיוחד: חטיף פריכיות נימוחות מתובלות, וחטיף פריכיות נימוחות קינמון. 

חטיפי הפריכיות האפויים משתלבים נהדר בתזונה מאוזנת ומהווים פתרון אידיאלי לנשנוש בין הארוחות או בסוף היום, גם למי שרוצה לשמור על תפריט טעים ומאוזן. הם פריכים ודקים ונהדרים לאכילה כמו שהם או בליווי ממרחים טעימים. 

פריכיות מתובלות מלוחות ילכו נהדר עם גוואקמולי, ממרח ביצים, טפנד או גבינה. אני צירפתי להן קונפי שום שבושל בבעבוע עדין בשמן זית למשל כשעה עד שקיבל גוון זהוב ומרקם רך שהפך אותו לממרח המושלם. 



את פריכיות הקינמון אני ממליצה לנשנש בדיוק כמו שהן, אין צורך בשום תוספת כי הן נהדרות גם כך.

Fitness חטיפי פריכיות מכילים שני סוגים של דגנים מלאים: תירס מלא ושיבולת שועל מלאה. כל פריכית מכילה כ- 6 קלוריות ליחידה. בנוסף, חטיף פריכיות נימוחות מתובלות מכיל גם 10.8% חלבון. Fitness חטיפי פריכיות מגיעים באריזות גדולות של 60 גרם, שכולם יכולים ליהנות מהן. 

לדברי דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "אנו רואים את הביקוש הרחב מצד הצרכנים למוצרים נוספים בשוק המאפשרים שמירה על תזונה מאוזנת ולכן החלטנו להשיק את Fitness חטיפי פריכיות שמספקים מענה לנשנוש במהלך היום במסגרת תזונה מאוזנת".

Fitness חטיפי פריכיות מצטרפים לסדרת חטיפי הפריכיות של אסם הכוללים את המוצרים: חטיפי פריכונים אורז מלא בטעם דבש, חטיפי פריכונים אורז מלא מלוח, חטיפי פריכונים אורז מלא בטעם טבעי, ו-חטיפי פריכונים תירס.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 
כשרות: בד"צ העדה החרדית


הדור הבא של הלחמים ללא גלוטן
חברת שר (Schär), המובילה באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה לחם חדש ללא גלוטן מוכן לאכילה, מזין וטעים, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים: פאן מולטיגראנו. בנוסף, משיקה החברה את לחם פאן בלנקו ולחם פאן רוסטיקו במתכון משופר: פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי. 

נבחרת הלחמים החדשה של שר כוללת: לחם פאן מולטיגראנו – לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי, לחם פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, נפלא לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר ולחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "כחלק ממדיניות החברה לספק מוצרים איכותיים ללא גלוטן, שיהיו גם - מזינים וגם טעימים, שוקדת החברה כל הזמן על שיפור המתכונים הקיימים. אחד האתגרים הגדולים היום בקרב הנמנעים מגלוטן הוא צריכת מזון בריא ומזין. הלחמים החדשים מזינים יותר, בריאים יותר וטעימים יותר. כמו כן, אריזת הטריות מהווה - פתרון נפלא למטיילים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני". 

בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪ לאריזת 250 גרם. 
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות. 



תגובות