פורים מתוק עם צ'וקטה ויוגטה, וטיפים לעיצוב משלוח מנות שישמח כל אחד

הכנתן כבר משלוחי מנות מפנקים וטעימים? 

השנה כללתי במשלוחי המנות שלי המון ממתקים טעימים של מותגי יוגטה וצ'וקטה מבית "לימן שליסל", זאת מכיון שלשני המותגים יש המון סוגים שונים של ממתקים טעימים, ובגלל ששניהם לא ישאירו אתכם עם חור בכיס. גם האריזות שלהם צבעוניות ומשמחות ויהפכו את משלוח המנות שלכם למעניין ומושך את העין במיוחד. 



את משלוחי המנות הכנתי עם הזאטוט שלי שאם זה היה תלוי בו היה זולל הכל ולא משאיר שום דבר (למרות שכשמשלוח המנות מוכן ואומרים לו שזה מתנה לסבתא למשל, הוא לא ינוח עד שהוא ירוץ לסבתא ויוודא שהיא, ורק היא, מקבלת את המתנה שלה :))

מה במשלוח?
מרשמלו של יוגטה- טעים במיוחד בשוקו חם!, ביצי שוקולד עם הפתעות של "בוב הבנאי", סוכריות ממולאות, סוכריות גומי נוסטלגיות, חמציצי גומי מפוספסים שיגרמו לכם לעוות את הפרצוף בגלל החמיצות אבל להמשיך לנשנש אותם בגלל המתיקות, עוגות שוקולד אישיות במילוי קרם טעים ורך, אצבעות שוקולד במילוי קרם, מטריות שוקולד שהזאטוט שלי מטורף עליהן, סוכריות על מקל במילוי מפתיע, ומטבעות שוקולד בשקיק רשת. 



לממתקים הטעימים האלה הוספנו מסכת ליצן ואוזני המן וארזנו באריזת קרטון גדולה עם עיצוב צבעוני מקסים של תוכי. 

טיפים להכנת משלוח מנות מוצלח:
1. גוונו באריזה - לא צלחות הפלסטיק של פעם אלא למשל כלי שקוף יפה שתמלאו בממתקים צבעוניים, או אריזת קרטון מעוצבת שתמשיך להיות שימושית לאיחסון מוצרים בבית גם אחרי שהחג ייגמר, ותזכיר למי שקיבל מכם את משלוח המנות כמה אתם אוהבים אותו. 

2. שלבו מוצרים שונים - כיף לקבל משלוח עם הרבה סוגי ממתקים שונים ולגלות עוד ממתק ועוד ממתק מתחת לשכבה העליונה והגלויה לעין של הממתקים. 

3. תמיד נחמד לשלב מאפים שאפיתם לבד בבית, אבל אם אין לכם זמן (או כשרון אפיה) פשוט צרפו אוזני המן מקונדיטוריה. אף אחד לא יתלונן. 

4. אלרגיות- בררו האם למישהו מבני הבית יש אלרגיה  או רגישות לגלוטן או ללקטוז והתאימו את משלוח המנות בהתאם. אני בטוחה שהם מאוד יעריכו את ההתחשבות. 

5. משלוח מנות מובנה לגן או לבית הספר - אם בבית הספר או הגן קבעו רשימה סגורה למשלוח המנות ואין לכם אפשרות לגוון בתוכן- השקיעו באריזה מקורית ומעניינת.

6. משחקי גמד ענק - אם אתם מארגנים משחקי גמד ענק והחלפת משלוחי מנות - קיבעו סכום מינימום להשקעה במשלוח המנות כדי למנוע מפח נפש ואכזבה של מי שנתן חבילה מפנקת וקיבל חבילה לא מושקעת בעליל עם חיקוי במבה (טרו סטורי :))


אודות לימן שליסל
ליימן שליסל בע"מ הינה חברה משפחתית פרטית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים כשוקולד, גומי לעיסה, סוכריות, וופלים, ממתקים, מוצרי מאפה ומוצרי מזון שונים.
החברה פועלת כיבואן ומפיץ בלעדי לחברות בינלאומיות אשר מונחות ע"י פילוסופיה שיווקית מבודלת כגון לואקר, שטורק, פרפטי - ון מלה, קונגרה הרשי ואחרות, וכיצרנית של מוצרים שונים תחת המותג "קליית גת".

לחברה היסטוריה ארוכה המתחילה עוד ב- 1919 בעיר ברלין בגרמניה, עת מר הירש ליימן, מייסד המשפחה, הקים בית מסחר סיטונאי לממתקים ושוקולד. עם עליית המשפחה לארץ בשנת 1935 הועתקו העסקים לישראל והותאמו לתנאי הארץ. ב - 1954 מר ברוך ליימן ז"ל  - בנו של הירש, וגיסו מר אברהם שליסל ז"ל, ייסדו שותפות בתחום הממתקים, והחלו לייבא משנת 1964. כיום, קבוצת ליימן שליסל מנוהלת ע"י שתי המשפחות המייסדות, שני הדורות - מבוגרים וצעירים.



*הממתקים התקבלו לסקירה*

תגובות