סדנאות היין המיוחדות והטעימות של "דרך היין" והיכן תוכלו להשתתף בהן

אחרי שהשמש שוקעת, שעות הערב פשוט מזמינות לצאת מהשגרה: לבלות זמן איכות, ללמוד משהו חדש, לבלות עם חברים או עם בן או בת הזוג וליהנות מכוס משקה מעניין. 

המרכז לתרבות היין מיסודה של רשת 'דרך היין' מזמין לעשות את כל אלה ביחד. כל חודש, חנויות 'דרך היין' נפתחות במיוחד בשעות הערב למפגשי יין ומשקה, קוקטיילים וויסקי, עם שולחן מלא בכל טוב, מרצים אורחים וסיפורים מאלפים. 


במרכזו של כל ערב יעמוד נושא אחר: היכרות עם יינות ישראליים, היכרות עם מיטב יינות העולם מאזורי היין החשובים ביותר בספרד, איטליה, צרפת, ארה"ב, דרום אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. טעימות זנים מיוחדים, יינות לבנים ואדומים, טעימות "עיוורות" שמאפשרות לעמוד על קוצם של הטעמים השונים, ערבי יינן ומפגשי בירה שמחים שלא משאירים אף אחד מהנוכחים אדיש. בכל מפגש מוזמנים להשתתף כ-15 איש, יחידים, חברים, קבוצות וזוגות שנהנים מהידע ומהמגוון המרשים של הרשת, ובדיוק במפגש כזה של טעימות זנים מיוחדים (לצד פלטות גבינה מצוינות) השתתפתי בשבוע שעבר וחזרתי, מעט מתנדנדת מצד לצד, כדי לספר על החוויה. 






עבור מי שאינו מכיר, רשת 'דרך היין' היא המרכז המוביל בארץ לתרבות היין ומי שהביאה לארץ סגנון, שפה והבנה חדשים בכל הנוגע לעולם היין. הניחוח הבינלאומי בחנויות הרשת אינו ניכר רק במגוון העצום של יינות מרחבי העולם אלא בהיותן מקור להדרכה ולהחדרה של עולם מושגים שלם בתחום. ברשת, החוגגת 23 שנים להקמתה, מתקיימים מראשית הדרך, מידי חודש, עשרות סדנאות, ערבי טעימה מודרכים, ערבי יינן מהארץ ומחו"ל וייעוץ במגוון נושאים – בכל אחד מ-10 סניפיה.


הסדנאות והמחירים:
מחירי המפגשים מתחילים ב-95 ₪ לאדם וכוללים טעימות מהיינות, שולחן מלא במטעמים וסיפורים על היינות והכרמים המעניינים בעולם. בכל חודש – נושאים חדשים ומרצים מתחלפים. 




אני השתתפתי בסדנת "הכר את עולם היין", שהיא למעשה מסע אל אזורי היין הבולטים בעולם, ביחד טועמים יינות מאזורי גידול שונים ברחבי הגלובוס ומכירים את תעשיות היין המקומיות, את המאפיינים שלהן ואת תרומתן לעולם היין. במהלך הטעימה המרתקת מכירים יינות עולם חדש וישן, יינות מזנים פופולריים ואקזוטיים, יינות לבנים ואדומים ושומעים על הסיפורים שעומדים מאחורי היינות. הופתעתי לגלות יין מעולה מניו זילנד ולהכיר יינות איכותיים ומעניינים מספרד, צרפת, וכן - גם מישראל. את רשימת היינות שכללה הסדנה ומחיריהם תוכלו לגלות ברשימה למטה. לחיצה על שם היין תוביל אתכם לעמוד שלו באתר. 

מחיר: 120 ₪ 95 ₪ לחברי מועדון.


איך מזמינים מקום?
אפשרות להזמנת מקום ופירוט על כל האירועים תמצאו באתר www.wineroute.co.il או בטלפון *8066





היינות שתטעמו בסדנה:

מחיר: 69.9 ₪ (מוצר שני ב50% לחברי מועדון)

מחיר: 129.9 ₪ (118.6 ₪  לחברי מועדון)

מחיר: 89.9 ₪ (85.4 ₪ לחברי מועדון)

מחיר: 134.9 ₪ (128.2 ₪ לחברי מועדון)

מחיר 69.9 ₪ (66.4 ₪ לחברי מועדון) (2 ב-120 ₪ לחברי מועדון)

מחיר: 51.9 ₪ (49.3 לחברי מועדון) (2 ב-90 ₪ לחברי מועדון)

מחיר: 149.9 ₪ (142.5 לחברי מועדון)

מחיר: 89.9 ₪ (85.4 ₪ לחברי מועדון)

מחיר: 229.9 ₪ (מוצר שני ב50% לחברי מועדון)

מחיר: 295 ₪ (179.9 ₪ לחברי מועדון)

מחיר: 244.9 ₪ (מוצר שני ב50% לחברי מועדון)

תגובות