חדש על המדף: במבה נוגט קשיות, אפרופופקורן, לחמית סלק ותרד, חידושים שימושיים מניקול ומוצרי המנגל של "המנגליסט"

החודש במדור "חדש על המדף" תמצאו לא רק מוצרים טעימים ומיוחדים שעלו לאחרונה למדפים אלא גם כמה מוצרים מהפכניים חדשים ושימושיים שתמיד כדאי שיהיו בבית, כמו המוצרים האקולוגים של "המנגליסט" והמוצרים החדשים של ניקול מסדרת "אורך לפי הצורך".


במבה קשיות נוגט
מכירים את טים טם? העוגיות שנוגסים בצד אחד, ואז בשני ואז שותים דרכן שוקו או קפה? אז אם תמיד פינטזתם על גרסת במבה לטים טם כדאי שתדעו שבאסם הגשימו את חלומכם ומהחודש ניתן למצוא במבה קשיות נוגט סופר טעימה על המדפים!

הבמבה מזכירה את הבמבה נוגט הרגילה, אבל היא ארוכה הרבה יותר, ומרגישה גם קשיחה יותר כדי לאפשר את השתייה דרכה. כל מה שצריך זה לשלוף קשית, ליהנות משוקו או קפה חם או קר, ובסוף לנשנש את הבמבה הפריכה ששמרה יפה על צורתה ולא התפוררה. שילוב מושלם של מתוק, מלוח, ובנוסף טעמו של המשקה שתבחרו לשתות איתה. 

את הבמבה תוכלו למצוא בשני גדלים – 60 גרם לפינוק קטן ו- 100 גרם לפינוק משפחתי יותר (או לערב שבו רעבים במיוחד לנשנושים).

המוצר כשר בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות חרל"פ.

להשיג בכל רשתות השיווק.



אפרופופקו MIX
אסם לא מפסיקה לחדש ולקראת הארוויזיון השיקה את ה-"אפרופופקו MIX" מהדורה חדשה המשלבת את חטיף התירס אפרופו, מתובל יחד עם פופקורן מתוק, ולדעת כל מי שניסה אותו מבני משפחתי זה הנשנוש האולטימטיבי! המליחות המתובלת של האפרופו פוגשת את טעם הדבש והחמאה של הפופקורן המתוק וביחד הם יוצרים חגיגה מנצחת של טעמים בפה. ממש קשה להפסיק לנשנש מהשקית, וזהירות- זה ממש ממכר!



לחמית תרד ולחמית סלק
סדרת מוצרי לחמית של אסם משיקה מוצר חדש וצבעוני במיוחד לכבוד חג השבועות: לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורודה עם סלק. הלחמיות החדשות נותנות מענה לכל מי שמעוניין להכניס לארוחת החג צבעוניות וטעמים חדשים לארוחה, ומכילה דגנים מלאים, התורמים לשמירה על תזונה מאוזנת. 

המוצר החדש אינו מכיל צבעי מאכל וכל אריזה מכילה חבילה אחת של לחמית תרד וחבילה אחת של לחמית סלק. הן ישתלבו נהדר בשולחן שבועות ויוסיפו צבע וטעם לצד מגוון הגבינות והטעמים, ויתאימו גם כנשנוש בריא. 

לחמית תרד וסלק מצטרפת לסדרת מוצרי לחמית של אסם, סדרת הקרקרים הפופולארית והנמכרת ביותר בישראל. הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים: לחמית זיתים ולחמית עשבי תיבול, כפרית, אגוזים, חיטה מלאה, 5 דגנים, שיפון, סובין חיטה, חיטה מלאה ודבש, חיטה מלאה ובצל ולחמית ללא גלוטן.


כשרות: בד"צ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.



מוצרים חדשים בסדרת "אורך לפי הצורך" של ניקול
אני מכורה למוצרים של ניקול שהופכים את החיים להרבה יותר קלים - ממטליות הניקוי המעולות ועד העזרים שלהם לאפיה ואחסון של מזון. אני תמיד שמחה לשמוע על מוצרים חדשים שהם מוציאים והפעם הגיעו אליי שני מוצרים חדשים שהושקו במסגרת טרנד הנוחות "אורך לפי צורך" - נייר אפיה בגליל שניתן לחיתוך מותאם אישית, ומפת ניילון שקופה בגליל.

המוצרים החדשים מגיעים עם מתקן לחיתוך קל, באריזת קרטון נוחה לאחסון, קלה לשימוש המאפשרת לצרכן שימוש נוח וחסכוני לפי מידת הצורך.

נייר האפיה של ניקול תמיד מונע הידבקות לתבנית ושומר על המאפים בתנור והגליל מאפשר התאמה של גודל נייר האפיה לכל תבנית של תנור או טוסטר אובן. 

מימדים :
אורך 25 מטר- ארוך ב 20% מנייר אפייה בשקית.
רוחב 37 ס"מ – ברוחב תבנית תנור סטנדרטית.


מפת הניילון תגן על המפה היפה ועל השולחן מפני שפיכות של נוזלים ומזון והיא שימושית מאוד בארוחות חגיגיות בהן מארחים את המשפחה, להגנה ושמירה על נקיון השולחן והמפה.

מימדים:
אורך 20 מטר- מתאים לכיסוי כ 11 שולחנות באורך 1.80 מ'.
רוחב 1.30 מ'.

הפריטים החדשים מצטרפים למוצרים נוספים של ניקול עם מתקן לחיתוך קל מסדרת "אורך לפי צורך": רדיד האלומיניום 60 מ' וניילון נצמד 60 מ' ו 150 מ'.


הפתרונות המהפכניים של "המנגליסט"
ספרו לכל חובבי המנגל! פתרונות מהפכניים חדשים נחתו בארץ להבערת פחמי המנגל ולניקויו לאחר השימוש - מדליק פחמים אקולוגי עם ראש גפרור להדלקה עצמית, ובלוק ניקוי אקולוגי רב שכבתי. שני המוצרים החדשים הועברו להתנסותו של המנגליסט הראשי במשפחה - אחי הקטן שכל שני וחמישי מבעיר גחלים ומכין מטעמים על האש והוא כל כך התלהב מהם שמיד הוא תיחקר אותי ושאל איפה הוא יכול להשיג עוד מהם כשמה שנתתי לו לנסות ייגמר (התשובה למטה, אגב). 

מדליק פחמים אקולוגי ומהפכני 
מדליק פחמים מעולה שנדלק באופן עצמאי (ללא צורך בגפרורים) בזכות ראש גפרור מובנה, ונשאר דולק זמן רב! תוכנן ועוצב ע"י מהנדס שוודי בהתאם לתקנים המחמירים בעולם, מיוצר בטכניקה ייחודית משאריות קנה סוכר ומולסה, בשילוב ווקס צמחי ברמה של כ-60% ליצירת בעירה איכותית וממושכת. 

יתרונות:

אקולוגי
ללא תוצרי נפט
חסר ריח
אינו רעיל
משך בעירה רצוף של כ-7 דקות
באישור מכון התקנים הישראלי

אופן השימוש:
מדליק הפחמים מחולק ל-20 "אצבעות הדלקה עם ראש גפרור", שארוזות בשתי עטיפות ניילון פנימיות לשמירה על טריותו ואיכותו ומגיע באריזת קרטון בעלת משטח הדלקה (בדומה לקופסת גפרורים).

כדי להשתמש במנגליסט יש לערום ערימת פחמים קטנה בתוך המנגל, להוציא "אצבע" אחת ולהעביר את ראש הגפרור שלה על גבי משטח ההדלקה שבצד האריזה. את המנגליסט הדולק מניחים בתוך ערימת הפחמים וזהו! המנגל מוכן לשימוש. זו הדלקת הפחמים הכי קלה שניסינו והיא פעלה כמו קסם וחסכה לאחי זמן בנסיונות הבערת הפחמים ולכלוך על הידיים. 

מחיר: החל מ-4.90 שקלים לחבילה (20 אצבעות) 

להשיג ברשת רמי לוי ובחנויות המובחרות


בלוק ניקוי אקולוגי רב שכבתי 
מהפכת הניקיון של Cleaning Block (קלינינג בלוק) - בלוק הניקוי האקולוגי והידידותי לסביבה שמיוצר בספרד מאז 1961 מגיעה לראשונה גם לישראל.Cleaning Block הוא בלוק ניקוי המיוצר מסיבי זכוכית ממוחזרת, בטכנולוגיית פטנט מיוחדת שמאפשרת לקבל בלוק נקבובי ורב שכבתי שמסיר בקלות לכלוך עיקש, שומנים, כתמים וחלודה ללא צורך בשימוש בחומרי ניקוי ו/או בחומרים כימיים אחרים, וללא צורך בהפעלת כוח ומאמץ.

הודות למבנה הרב שכבתי של בלוק הניקוי, הוא מצליח להסיר בקלות וביעילות שומנים ולכלוך קשה במיוחד בצורה מהירה ויעילה. האפקטיביות של בלוק הניקוי גבוהה כל כך, שהוא מצליח גם היכן שמוצרי וחומרי הניקוי הכימיים האחרים נכשלו.

הוא אינו מכיל כימיקלים מזיקים, נטול ריח וגזים רעילים. ניתן להשתמש בו עם מים בלבד. בשיטת הייצור לא נעשה שימוש בשרפים או בחומרים רעילים והוא מנקה בקלות וביעילות ללא צורך במוצרי ניקוי כימיים.

מדובר במוצר אקולוגי, שעשוי מחומרים ממוחזרים. לא רעיל, לא אלרגני, נטול ריח, בטוח לעור ואינו מזיק לבריאות. בטוח לחלוטין לניקוי ברזים ומשטחי בישול.

שלושת המוצרים הראשונים בסדרה שיושקו בישראל הם: 
Cleaning Block KITCHEN - בלוק ניקוי למטבח  
Cleaning Block W.C - בלוק ניקוי לאמבטיות וחדרי שירותים 
Cleaning Block GRILL - בלוק ניקוי לגריל.  



את המוצרים ניתן יהיה להשיג החל מחודש יוני 2019 ברשת רמי לוי, רמי לוי וברשתות השיווק המובחרות
למידע נוסף היכנסו לאתר - www.cleaningblock.co.il


*המוצרים התקבלו להתנסות*


תגובות