יין מבעבע Sparkling Buzz בטעם מנגו - חדש מיינות כרמל

על סדרת SPARKLING BUZZ של יינות כרמל, סדרה קלילה ומתקתקה, כתבתי בעבר, ולא הופתעתי בכלל כשהסדרה המובילה את קטגורית המבעבעים זכתה בפרס "מוצר השנה" בחירת הצרכנים לשנת 2018. 

כעת מרחיבים יקבי כרמל את סדרת SPARKLING BUZZ עם חידוש מרענן פירותי וקייצי, ומשיקים את SPARKLING BUZZ מנגו, שפותח ביקב בהמשך לפופולריות של מבעבעים בטעמים ולאחר שנבחר ברוב קולות במבחני טעימה.


Sparkling Buzz מנגו, מיוצר מענבי מוסקטו בתוספת נגיעות קלות של מנגו טבעי, עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). המשקה בעל מתיקות וארומות של מנגו, מתאים כאפריטיף, ארוחות קלות, פיקניקים, על האש ומסיבות. טעם המנגו עדין מאוד ואינו דומיננטי כך שלא תרגישו כאילו אתם שותים מיץ מנגו אלא יין מוסקטו בטעם עדין ומיוחד. אנחנו טעמנו אותו לצד הקינוח והמתיקות העדינה שלו השתלבה מצוין עם המתיקות של פאי התפוחים. 



סדרת SPARKLING BUZZ
סדרת יינות Sparkling Buzz הינה סדרת יינות קלים, נגישים ומהנים, בעבוע קל ומתקתקות עדינה עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). עיצוב הסדרה חדשני, בולט וצעיר. יינות נוספים בסדרה:

Sparkling Buzz  מוסקטו 6% היין מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע לבן. מגיע גם בפחית אישית של 250 מ"ל. 

Sparkling Buzz קריניאנו 6%, היין מיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה. 

מומלץ לשתות את היינות צוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. 

מחיר - ניתן לרכוש את היינות מסדרת  Sparkling Buzz  בכל רשתות השיווק  בעלות של 25 ₪. 



צילום: איל קרן




*היין התקבל לטעימה*

תגובות