נבחרת היינות והתירוש של יקבי כרמל לראש השנה - יינות זוכי פרסים במחיר שווה לכל כיס

כמו בכל שנה, גם השנה יהיו על שולחן החג שלנו בקבוקי יין ובקבוקי תירוש של יקבי כרמל. יינות מעוטרים בפרסים והתירוש הותיק והאהוב שנמכרים במחירים שווים לכל כיס, מה שהופך אותם לאידאליים במיוחד בקניות לחג. 

לקראת חגי תשרי, יקבי כרמל מזמינים את כולנו לחוות גאווה ישראלית וליהנות מיינות איכותיים, זוכי פרסים, במחיר שווה לכל כיס.


סדרת SelecteD
סדרת SelecteD  האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות המובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. סדרת היינות מובילה את קטגוריית היינות השולחניים  ומציעה יינות רעננים המעניקים תמורה גבוהה למחיר וחוויה של שתייה קלילה ומהנה, במגוון הזדמנויות ולשפע של רגעי שמחה.

הזכיות האחרונות של הסדרה
בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד ובציון לשבח על סלקטד סוביניון בלאן וסלקטד קברנה סוביניון (בהתאמה).
במגזין Wine Enthusiast זכתה הסדרה לדירוג BEST BUY סלקטד קברנה סוביניון.

מחיר לצרכן: 30 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.


סדרת Private Collection 
סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זכתה במדליות זהב Best Value 2019. היינות האדומים של סדרת Private Collection הינם בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ובעלי נוכחות בולטת, ואילו היינות הלבנים הינם בעלי חומציות גבוהה, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה.

הזכיות האחרונות של הסדרה
בתחרות Best value 2018 זכה הקברנה סוביניון במדליית זהב, וזאת בהמשך לזכיות רצופות של הסדרה במדליות זהב בתחרות זו בשנים האחרונות
בתחרות DECANTER היוקרתית זכתה הסדרה במדליית ארד על הקברנה סוביניון
סדרת Private Collection מתחדשת לחג עם יינות אדומים מבציר 2018.

מחיר לצרכן: 40 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות. 

מנהל השיווק של יקבי כרמל, רן אסא: "הזכיות האחרונות של יקבי כרמל בתחרויות בינלאומיות וההכרה והציונים לשבח ממגזינים נחשבים ברחבי העולם, מהווים עבור כולנו גאווה ישראלית אמיתית!  הזכיות הן גם עדות לכך  שבשנים האחרונות אנו פועלים לייצר סדרות יין מובילות  במגוון קטגוריות  מתוך רצון להנגיש את היין האיכותי לכל שמחה ולכל כיס, וללא התפשרות על איכות המוצר."


100 אחוז פרי, 100 אחוז איכות - 100 אחוז שחוגגים עם תירוש 
תירוש כרמל הוא אחד המותגים הוותיקים, המוערכים והמצליחים ביותר בשוק הישראלי ואורח קבוע במרבית בתי האב בישראל כבר למעלה מ- 70 שנה – בחגים, בשבות וגם בימי חול. 

התירוש המקורי המיוצר על ידי יקבי כרמל כבר עשרות שנים. ענביו עוברים הליך בציר קפדני ועדין, ממגוון הכרמים המובילים והאיכותיים של יקבי כרמל הפזורים ברחבי הארץ. התירוש, מיץ ענבים טבעי ומרענן, מיוצר מ-100% ענבי יין איכותיים, אשר אינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן אינו מכיל אלכוהול. מיץ הענבים מפוסטר, וכאמור מיוצר מ- 100% ענבים טריים (ולא מרכז פרי), ללא תוספת מים סוכר, חומרי טעם וריח או  צבעי מאכל. 

בזכות איכויות אלו, נמכר תירוש כרמל במיליוני ליטרים מדי שנה בארץ ובעולם ונצרך לאורך כל השנה, ובחגים ובמועדים בפרט, כמיץ טבעי, טרי ומרווה. 

את תירוש כרמל המקורי ניתן למצוא בבקבוקי 1 ל' (תירוש אדום ולבן), 750 מ"ל ו- 187 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪, להשיג ברשתות השיווק.

על יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אף בציר.
יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, דבר המאפשר בחירה קפדנית של ענבים ממיטב הכרמים והחלקות.







תגובות