חדש על המדף: סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפיה - ללא צורך בהפשרה ולשימוש מיידי!

אם נמאס לכם לחכות שהבצק הקפוא יפשיר, ואין לכם זמן או כוח להכין בצק בעצמכם - ל"שמרית" יש פתרון חדש ומושלם עבורכם שטרם נראה על המדף - סדרת בצקים מצוננים, מרודדים ומוכנים לשימוש מיידי ולאפייה! רק להוציא מהמקרר ולאפות.


מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. זוהי הפעם הראשונה שישווקו בצקים מצוננים, ללא חומרים משמרים, היכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי  ללא תהליך הפשרה של שעות. סדרת הבצקים המצוננים מעולה לדעתי מכיוון שהיא מאפשרת הכנה קלה, חיסכון בזמן ויכולת לבחור מבין מגוון עצום של רכיבים ותוספות. הבצק מתאים להכנה עם ילדים והכי קרוב לאפייה ביתית, ובונוס נוסף הוא שהמחיר שלהם שווה לכל נפש. 

סדרת הבצקים המצוננים החדשה של "שמרית" יכולה לשמש כפתרון לארוחת ערב מהירה, ספונטנית או לכל אירוח מהיר, כשרוצים תוצאות טעימות ואיכותיות ובזמן קצר. קלות השימוש בבצקים, שאינם זקוקים להפשרה, מצריכים רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי נייר אפייה הכלול במארז ולאפות, הופכת את הסדרה למנצחת.  


סדרת המוצרים כוללת
בצק עלים מצונן ומרודד - היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם). מושלם להכנת בורקס מהיר לדוגמה, כמו הבורקס הביתי שהכנתי איתו ונטרף כולו בתוך 10 דקות על ידי בני משפחה רעבים (מתכון יעלה בהמשך).


בצק פילו מצונן ומרודד - ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פיצה מצונן ומרודד - חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם). 


בצק פריך מצונן ומרודד -  ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם). הבצק הזה פשוט מושלם להכנת מאפים מתוקים מהירים, כבסיס לפאי או להכנת רוזלך משני מרכיבים בחמש דקות (את המתכון תמצאו כאן).




לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "פאקא תעשיות" יצרנית "שמרית", ההחלטה להרחיב את הפעילות לתחום הבצקים התבססה על מחקר צרכנים שהחברה ערכה שזיהה דרישה לזמינות וקלות הכנה המתאימים לאורך החיים המודרני. "הבצקים המצוננים נועדו לשימוש מיידי המאפשר לצרכנים לאפות מאפים על בסיס בצק באופן מיידי, ללא צורך בהפשרה או בהמתנה. להערכתנו, סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה, שתתפתח לתחום המצונן". 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף. 

מחיר מומלץ והיכן ניתן להשיג:
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 – 17 ₪.  
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (בהן שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ועוד) – במקרר ליד הפסטות (ולא במקפיא). 


צילום: טופטאץ



תגובות