הטעם החדש של גולדה לחודש יוני בלבד - גלידה LION

זוכרים את חטיף השוקולד LION? הוא היה אחד מחטיפי השוקולד שהכי אהבתי, עם שילוב מנצח של שוקולד, וופל וקרמל. הצטערתי כשהוא נעלם מזמן מהמדפים, אבל בשנים האחרונות הוא עשה קאמבק! ולא רק שהוא חזר, הוא הופיע גם כחטיף וגם כדגני בוקר - עכשיו גם הושקה גלידה חדשה במהדורת קיץ מוגבלת,מברשת גלידריות הבוטיק המצוינת "גולדה" - גלידה LION


הגלידה החדשה הושקה לכבוד פתיחת עונת הקיץ, בשיתוף פעולה ייחודי בין גולדה לחטיבת דגני הבוקר באסם-נסטלה. ביחד הם מצאו פתרון מפנק במיוחד לצריכת דגני הבוקר דווקא בלילה: LION של הלילה: גלידה עשירה ומלאה בטעם האהוב של ליון קרמי מתוק וטעים. הטעם החדש מצטרף למבחר הטעמים שמציעה הרשת ויימכר בסניפים במהלך חודש יוני בלבד- אז אל תפספסו.



עדי ארז אביטל סמנכ"לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה: "Anita Group ממשיכה לקדם חדשנות וייחודיות במוצריה בפיתוח טעמים יצירתיים לקהל הישראלי והבינלאומי. אין ספק כי שיתוף הפעולה עם המותג ליון הוא צעד נוסף בחיזוק ערכים אלו, אותן מקדמות שתי החברות בנפרד, וכעת יחד בכדי להעניק לקהל הלקוחות ערך מוסף ולא פחות חשוב-חוויה".

נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: המותג LION, שהושק לפני שלוש שנים וקנה לעצמו קהל לקוחות צעיר ונאמן, ממשיך להפתיע והפעם בשיתוף פעולה עם רשת הגלידריות "גולדה". עם תחילת הקיץ, יוכלו הלקוחות של שני המותגים האהובים ליהנות מגלידה המציעה שילוב מפתיע וטעים במיוחד בין דגני הבוקר של נסטלה לבין הגלידה של גולדה".


היכן ניתן להשיג וכמה עולה המארז המושלם?

הגלידה החדשה מפנקת במיוחד ומשלבת כמובן טעמי וניל שוקולד וקרמל, מבלי להיות מתוקה יתר על המידה. תוכלו למצוא אותה בסניפים והיא נמכרת גם כמארז ובו קילו גלידה, שלוש תוספות (אני מכורה לרוטב הבייגלה המלוח) ואריזה קטנה של ליון, ובמחיר 110 שקלים תוכלו לפנק את כל המשפחה והחברים.


תגובות